مراسم خاص عروسی در کیش

ژیوار

برگزاری جشن عقد و عروسی به‌صورت متفاوت و منحصربه‌فرد می‌تواند برای هر زوجی جذاب باشد. یکی از بهترین اقداماتی که می‌تواند جشن عروسی شمارا ماندگار‌تر کند، برگزاری آن در یک مکان خاص و ویژه مانند جزیره زیبای کیش و در لو کیش‌های بسیار لوکس و فوق‌العاده است. ازجمله مکان‌های جذاب می‌توان به کشتی‌های تفریحی و ساحل‌های زیبا اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رزرواسیون مهر، می‌توانید مخاطب خود را به شیوه‌های مختلف در سفر به کیش سورپرایز کنید. جزیره‌ی کیش دارای مناطق دیدنی و جالب بسیار زیادی می‌باشد، شما می‌توانید باذکاوت بهترین لحظات را خلق کنید.

ساحل ترنج از لوکس‌ترین سواحل جزیره‌ی زیبای کیش است که می‌تواند مکانی ایده آل برای جشن عقد و عروسی باشد. همچنین سواحل زیبای کیش، با آرامش آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در هر فصل و ماهی از سال مکانی فوق‌العاده برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز برای شما می‌باشد و بعد از اتمام جشن می‌توانید از تماشای دریا و ساحل لذت ببرید.

علاوه بر گشت دریایی فوق‌العاده جذابی که با کشتی‌های خصوصی می‌توانید داشته باشید، همچنین می‌توانید دیزاین بادکنک، گل، شمع و کیک در عرشه فوق‌العاده زیبای کشتی با چشم‌انداز آب‌های آبی خلیج‌فارس عکس و فیلم‌‌های بسیار خاص و زیبا داشته باشید و خاص‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین مراسم را رقم بزنید.

دریان سفر امید

مراسم فرمالیته عروسی

در روز عروسی، عروس و داماد استرس زیادی دارند، بخاطر حجم زیاد کارهای عروسی، دیر رسیدن به آرایشگاه، گیر افتادن در ترافیک، دیر رسیدن به عکاسی و بعد هم مراسم و …

اما چندسالی ست که عکاسی فرمالیته به پکیج آتلیه های عروس اضافه شده تا عروس و داماد، عکاسی عروسی را با خیال راحت، چند روز زودتر از مراسم انجام دهند.

به این صورت که قبل از مراسم اصلی، به آرایشگاه رفته، لباس می پوشند و عکس های عروسی را می گیرند تا روز عروسی خسته نشوند و زمان بیشتری برای عکاسی و فیلمبرداری داشته باشند.

این کار باعث می شود، حجم کارها برای روز عروسی کمتر شده و عروس و داماد استرس کمتری را داشته باشند.

برگزاری مراسم فرمالیته عروسی در جزیره کیش، هم در سواحل زیبای این جزیره همراه با دکورهای ساحلی و هم در کشتی های خصوصی صورت میگیرد، همچنین در مراسم عروسی می توان از خدمات تشریفات لیموزین استفاده کرد که تجربه ای بسیار متفاوت و خاص برای عروس و دامادهای عزیز است.

 

مرتبط با : رزرواسیون مهر
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز