مراسم افتتاحیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی (پخش زنده)

مراسم افتتاحیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در یک برنامه 90 دقیقه ای با اجرای بیش از 1000 آیتم دیدنی برگزار می شود. این برنامه از طریق تلویزیون اکسپو و شبکه های تلویزیونی جهانی پخش می شود.

به گزارش کاماپرس، آمنا ابوالحول، مدیر اجرایی رویدادهای اکسپو 2020 گفت: ” مراسم افتتاحیه اکسپوی دبی نفس گیر خواهد بود. آنچه قرار است در این رویداد اتفاق بیوفتد از تصور خارج است. چیزی که شما را برای یک تغییر جهانی آماده می کند”.

وی افزود: ” لباس و فرم در این اجرا نمایانگر طبیعت و چشم اندازهای امارات متحده عربی است. موضوع مراسم با تکیه بر اهداف اکسپو یعنی پیوند افکار و خلق آینده اجرا می شود و هنرمندان و مجریانی توانمند از امارت و سراسر جهان این جادو را رقم می زنند”.

موسیقی، رقص، نمایش و نور در افتتاحیه نمایشگاه حرف اول را می زنند. گنبد پلازای الوصل که قلب تپنده اکسپو 2020 دبی است، فناوری پیشرفته بزرگترین گنبد پروجکشن 360 درجه ای جهان را به تصویر می کشد.

راز آسمان پایتخت

برنامه دقیق افتتاحیه به زودی از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی اعلام می شود. نمایشگاه اکسپوی دبی 9 مهرماه آغاز به کار می کند.

در ادامه تیزر افتتاح نمایشگاه اکسپوی دبی را که به تازگی منتشر شده است، تماشا کنید:

 

اجرای خواننده پرآوازه ایتالیا در مراسم افتتاحیه اکسپو

آندره آ بوچلی هنرمند 63 ساله و نابینای ایتالیایی که یکی از چهره های مشهور موسیقی ایتالیا است، روز 8 مهر برابر با 30 سپتامبر در الوصل پلازا به اجرای برنامه می پردازد.

بوچلی در کنار آنجلیک کیدجو، خواننده و آهنگساز برنده چهار جایزه گرمی و چند خواننده عرب زبان در این مراسم اجرا خواهد داشت.

 

چطور مراسم افتتاح اکسپو 2020 را به صورت زنده تماشا کنیم؟

مراسم افتتاحیه اکسپو 2020 دبی به صورت زنده از چند کانال تلویزیونی جهانی و کانال تلویزیون اکسپوی دبی پخش زنده می شود. اما شما کاربران ایرانی می توانید این مراسم را به صورت زنده از کانال یوتیوب اکسپو 2020 دبی (expo2020dubai) نیز تماشا کنید. مراسم دقایقی قبل 19:30 دقیقه به وقت دبی آغاز شد.

 

این خبر در حال به روز رسانی است …

مطالب مهم و مرتبط با اکسپو 2020:

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز