مراحل و هزینه گرفتن وقت سفارت آلمان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

موج مهاجرپذیری از سوی آلمان باعث شده که گرفتن وقت سفارت آلمان به دلیل حجم بالای درخواست‌ها کار چندان آسانی نباشد. اگر خودتان می­‌خواهید وقت سفارت این کشور را رزرو کنید، باید سایت کارگزاری آلمان را مدام چک کنید؛ چرا که درگاه رزرو نوبت فقط یک بار در هفته باز می‌شود و تمام وقت‌ها در کمتر از پنج دقیقه پر خواهد شد. با این اوصاف احتمال دارد که تا شش ماه هم نتوانید وقت سفارت آلمان بگیرید، اما در صورت رعایت چند مرحله می‌توانید وقت سفارت را در سریع­ترین زمان رزرو کنید.

کاماپرس در این گزارش به مراحل و نکات مربوط به گرفتن وقت سفارت آلمان و همچنین هزینه هر کدام پرداخته است.

سفارت آلمان-کاماپرس

مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان

1- پرداخت هزینه رزرو سفارت: قبل از هر چیز، باید هزینه تعیین وقت سفارت را پرداخت کنید؛ چرا که تا زمانی که این هزینه را به حساب شرکت ویزامتریک که مرکز درخواست ویزا می باشد، واریز نکنید، وقتی برای شما رزرو نخواهد شد.

2- مشخص کردن تاریخ مورد نظر: 24 ساعت پس از واریز هزینه، شما می‌توانید وقت خود را از سایت ویزامتریک رزرو کنید. کافی است که بعد از ورود به سایت، به سراغ بخش روش‌های درخواست روادید رفته و گزینه رزرو قرار ملاقات را انتخاب کنید. در این صفحه روی گزینه مراحل انتصاب کلیک کنید تا بتوانید نوع نوبت سفارت خود را تعیین کنید.

3- مشخص کردن نوع وقت سفارت: برای تعیین نوع وقت سفارت نیاز به داشتن حساب کاربری در سایت ویزامتریک نیست. شما باید نوع وقت را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و سپس می‌توانید با همان شماره کارتی که با آن هزینه رزرو وقت سفارت را پرداخت کرده‌اید، به سراغ بخش تعیین نوبت سفارت آلمان بروید.

4- انتظار برای تائید رزرو وقت سفارت: وقتی حرف از گرفتن وقت سفارت به میان می‌آید، انتظار هم بخشی از آن است. شما پس از ررزو وقت مورد نظر خود باید منتظر ارسال ایمیل تائیدیه آن بمانید؛ چرا که عدم دریافت این ایمیل به معنی کامل نشدن فرآیند رزرو وقت سفارت است.

سفارت آلمان-کاماپرس

5- چک کردن یا تغییر دادن تاریخ وقت رزرو شده: زمانی که ایمیل تائیدیه را دریافت کردید، دوباره وارد سایت ویزامتریک شوید و در قسمت تغییر تاریخ قرار ملاقات این سایت، وضعیت وقت رزرو شده را ببینید. اگر تاریخ آن از نظر شما مناسب نبود، می‌توانید آن را تغییر دهید.

وقت فوری سفارت آلمان به چه کسانی داده می‌­شود؟

یکی از نکات مهم در مورد پشت سر گذاشتن پنج خوان گرفتن وقت سفارت آلمان، زمانی است که باید برای آن اختصاص دهید. در صورتی که به دلیل شرایط اضطراری قصد سفر به آلمان دارید، وقت فوری سفارت آلمان در تهران برای شما رزرو می‌شود؛ با این حال، نکاتی در این رابطه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

  • در حال حاضر وقت فوری سفارت آلمان برای ویزاهای تحصیلی یا توریستی داده نمی‌شود.
  • شرایط اضطراری شامل زایمان، ازدواج، درمان بیماری و پیشگیری از آن و دلایل بشردوستانه می‌شود.
  • اگر در زمینه حرفه شغلی خود متخصص هستید و از یک شرکت آلمانی پیشنهاد رسمی دریافت کرده‌اید، می‌توانید بدون رزرو وقت سفارت، درخواست و مدارک خود را به دفتر ویزامتریک ارائه دهید.

هزینه گرفتن وقت سفارت آلمان

اکنون که با شرایط گرفتن وقت سفارت آلمان آشنا شدید، باید به سراغ هزینه آن بروید. هزینه گرفتن وقت سفارت آلمان بسته به نوع درخواست و ویزای شما متغیر است. سایت ویزامتریک برای خدماتی که به شما ارائه می‌دهد، مبلغ 30 یورو به صورت نقد دریافت می‌کند. قبل از شروع فرآیند رزرو وقت سفارت نیز باید یک میلیون و 300 هزار تومان در صورت درخواست ویزای توریستی و یک میلیون تومان برای رزرو وقت تائید مدارک پرداخت کنید. این مبلغ در روز حضورتان در سفارت و پس از ارائه مدارک و ثبت اطلاعات به شما برگردانده می‌شود.

هزینه تائید اصل مدرک 30 یورو و هزینه تائید کپی آن 25 یورو است. اگر پاسپورت را با پیک تحویل دهید، 9 یورو نیز به ازای هر نفر باید پرداخت کنید. همچنین برای پر کردن فرم درخواست، به ازای هر نفر باید 10 یورو بپردازید.

سفارت آلمان-کاماپرس

گرفتن وقت سفارت آلمان با “سلام ویزا”

گروه مهاجرتی سلام ویزا، یکی از گزینه‌های مطلوب برای گرفتن انواع ویزا و طی کردن مراحل مختلف آن است. این گروه با مشاوره مناسب و ارتباط مستقیم با مراجع و نهادهای مهاجرتی مرتبط، هزینه‌های جانبی را کاهش می‌دهد. پرونده مهاجرتی شما در این مجموعه از مرحله مشاوره ابتدایی گرفته تا آخرین مرحله توسط متخصص مربوط به آن انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت  /https://salamvisa.org مراجعه کنید و در صورت نیاز به ارتباط مستقیم با کارشناسان سلام ویزا می­توانید با شماره همراه 09039210465 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز