محسن چاووشی برای آزاد کردن 12 زندانی دست به جیب شد

ژیوار

۱۲ نفر از زندانیان ضیابر گیلان با کمک مالی محسن چاووشی خواننده پاپ از زندان آزاد شدند.

به گزارش کاماپرس، چند سالی است که آزاد کردن زندانی و پرداخت دیه افراد محکوم به اعدام به یکی از کارهای همیشگی محسن چاووشی خواننده محبوب پاپ تبدیل شده است.او هر چند وقت یک بار با راه اندازی کمپین آزاد سازی زندانی به کمک زندانی هایی می رود که از پرداخت دیه عاجز هستند و مجبورند در زندان بمانند.
به گفته مدیر کل زندان‌های گیلان به تازگی 12 نفر از زندانیان از زندان ضیابر به کمک محسن چاووشی و خیرین و انجمن حمایت زندانیان صومعه‌سرا و فومن، آزاد شده اند.

به گزارش عصر ایران گفته می شود محسن چاووشی برای آزادی زندانیان ضیابری بالغ بر یک میلیارد تومان پرداخته است.

پرداخت دیه و نجات جان محکومان به اعدام

دریان سفر امید

البته دو سه هفته پیش هم خبری درباره آزادی ۲۰ زندانی مالی و ۵ زندانی محکوم به اعدام با کمک محسن چاووشی و طرفدارانش منتشر شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد از آزادی ۲۰ زندانی مالی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون با کمک این خواننده محبوب کشور خبر داد.
سلطان هادی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد درباره آزادی این زندانی ها گفت:« تعداد ۲۰ زندانی مالی شهرستان در مجموع با بدهی ۱۲۵ میلیون تومان در حبس بودند که امسال با موافقت رئیس دادگستری توانستیم با کمک و همت بلند محسن چاووشی خواننده معروف پاپ کشور از طریق اینستاگرام او برای فراخوان به خیرین به منظور شرکت در این امر خیرخواهانه نسبت به آزادی این تعداد زندانی مالی اقدام کنیم.»

به گفته مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد محسن چاووشی علاوه بر کمک به آزادی ۲۰ زندانی مالی از طریق صفحه اینستاگرامی خود و فراخوان خیرین برای کمک به این زندانیان، ناجی پنج زندانی اسدآبادی محکوم به اعدام در سال جاری بوده است که برخی از این زندانیان ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بابت پرداخت دیه مشکل داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز