محبوب ترین گوشی موبایل در بین نوجوانان کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی موبایل محبوب در بین نوجوانان اغلب با شبکه اینترنت 5 جی ارائه شده و محصولی مناسب برای گیمینگ و گردش در فضای مجازی به حساب می‌آید. اغلب این محصولات اپل یا پوکو بوده و با قیمت‌های متنوعی موجود هستند. این گوشی‌ها صفحه نمایشی با کیفیت داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم قابل توجهی را عرضه می‌کنند. همچنین این محصولات امکان شارژ سریع نیز داشته و دوربین‌هایی مناسب دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی محبوب در بین نوجوانان در خرداد 1403 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

گوشی موبایل محبوب مدل Poco X4 Pro

این گوشی موبایل محبوب در بین نوجوانان با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی داشته و از اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی موبایل سه دوربین 108 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو داشته و امکان استفاده از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته با قابلیت شارژ سریع 67 واتی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل محبوب مدل iPhone 13 CH/A Not Active

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی طراحی شده و با قیمت حدودی 43 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی بوده و ظرفیت باتری 3240 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین دوربین‌های پشت این گوشی موبایل هر دو کیفیت 12 مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل است. این موبایل اپل امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 20 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی موبایل محبوب مدل Poco F5

این گوشی موبایل با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی و امکان نمایش 68 میلیارد رنگ طراحی شده و با قیمت حدودی 17 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت باتری در این مدل گوشی موبایل پوکو 5000 میلی آمپر ساعت بوده و امکان شارژ سریع 67 واتی در آن وجود دارد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی را ارائه کرده و کیفیت دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است. همچنین کیفیت دوربین‌های اصلی آن 64 و 8 و 2 مگاپیکسل خواهد بود.

گوشی موبایل محبوب مدلNot Active  iPhone 13 Pro RK/A

این گوشی موبایل آیفون با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی نزدیک به 90 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری 3095 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین این گوشی 3 دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین TOF 3D در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل است. این محصول تک سیمکارته انتخابی مناسب برای گیم به حساب می‌آید.

گوشی موبایل محبوب مدل 13 Lite

این گوشی 5 جی با سایز صفحه نمایش 6.55 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 21 میلیون تومان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی داشته و ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت است. همچنین این گوشی موبایل دارای سه دوربین 50 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت بوده و کیفیت دوربین‌های سلفی آن که دو عدد در نظر گرفته شده‌اند به ترتیب 32 و 8 مگاپیکسل به حساب می‌آید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلدیجی سنترشیائومیلیپک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز