محبوب ترین گروه‌ کی پاپ کدام است؟/ فروش بیشترین آلبوم ها

کی پاپ- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه بسیاری از طرفداران موسیقی ادعا می‌کنند که کی‌پاپ تبدیل به صنعتی پولساز شده است. یکی از راه‌های تخمین درآمد و سود این گروه‌ها که عمدتا مربوط به کمپانی‌های بزرگ سرگرمی هستند، تعداد آلبوم‌هایی است که آنها به فروش رسانده‌اند. با توجه به تعداد آلبوم‌های فروخته شده، می‌توان به محبوبیت نسبی هر گروه هم پی برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه ده گروه کره‌ای که از ابتدای فعالیت تا کنون بیشترین تعداد آلبوم را فروخته‌اند، معرفی می‌کند.

1- بی‌تی‌اس (BTS)

این گروه نسل سوم که در تمام جهان طرفداران پروپاقرصی دارد، از زمان شروع کارش در سال 2013 تا کنون، توانسته 34 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را به فروش برساند. این گروه معروف کمپانی بیگ هیت در طی این 10 سال 22 آلبوم منتشر کرده است که از سال 2018 به بعد با استقبال چشم‌گیری مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

گروه کی پاپ- کاماپرس

2- ان‌سی‌تی (NCT)

این گروه پسرانه 21 نفره که در سال 2016 دبیو کرد، تا جولای سال جاری موفق شده است 24 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش بفروشد و در رتبه دوم این فهرست‌ قرار بگیرد. این گروه مشهور کمپانی اس‌ام روی هم رفته 72 آلبوم دارد که به خاطر تعداد زیاد یونیت‌ها و البته فعالیت زیادشان، دیسکوگرافی این گروه همیشه چیز جدیدی برای ارائه دارد.

3- اکسو (Exo)

این گروه مشهور کمپانی اس‌ام که در سال 2012 دبیو کرده است، تا کنون 14 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را به فروش رسانده و الهام‌بخش بسیاری از گروه‌های نسل چهار بوده است. این گروه پسرانه در طول 11 سال فعالیتش، 19 آلبوم منتشر کرده است.

گروه کی پاپ- کاماپرس

4- سونتین (Seventeen)

این گروه معروف نسل در سال 2015 کار خود را آغاز کرد. این گروه 13 نفره تا کنون موفق شده‌‌اند 13 میلیون از آلبوم‌های خود را در سراسر جهان به فروش برسانند و به نظر می‌رسد محبوبیت آنها در بین دوستداران کی‌پاپ مدام در حال افزایش است. این گروه پسرانه از سال 2015 تا کنون، 17 آلبوم منتشر کرده است.

گروه کی پاپ- کاماپرس

5- توایس (TWICE)

این گروه دخترانه مشهور کمپانی جی‌وای‌پی، تا کنون ده میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است. این گروه نه نفره در جهان و به خصوص در کره و ژاپن محبوبیت زیادی دارد. این گروه نسل سه فعال از سال 2015 فعالیتش را شروع کرد و تا کنون 28 آلبوم داده است که تعداد قابل توجهی از آنها ژاپنی هستند.

گروه کی پاپ- کاماپرس

6- استری کیدز (Stray Kids)

این گروه پسرانه در سال 2018 کار خود را شروع کرد و یکی از اولین گروه‌های پسرانه نسل چهار کی‌پاپ است. این گروه معروف کمپانی جی‌وای‌پی تا کنون موفق شده 9 میلیون و 400 هزار نسخه از آلبوم‌های خود را به فروش برساند. این گروه 8 نفره تا کنون 70 موزیک ویدیو در یوتیوب منتشر کرده است.

گروه کی پاپ- کاماپرس

7- تی‌اکس‌تی  (TOMORROW X TOGETHER)

این گروه پسرانه نسل چهار که در سال 2019 دبیو کرد، تا کنون 6 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را به فروش رسانده. این گروه معروف کمپانی بیگ هیت در طول این چهار سال 34 آلبوم منتشر کرده که 24 تای آن سینگل آلبوم است.

8- گات سون (Got7)

این گروه محبوب کره‌ای که در سال 2014 کار خود را شروع کرد، تا کنون 5 میلیون و 800 هزار نسخه از آلبوم‌هایش را به فروش رسانده است. این گروه هفت نفره در طول 9 سال فعالیت خود، 56 آلبوم منتشر کرده است که 23تای آن سینگل آلبوم بوده است.

گروه کی پاپ- کاماپرس

9- سوپر جونیور (Super Junior)

سوپر جونیور قدیمی‌ترین گروهی است که هنوز کم و بیش در حال فعالیت است. این گروه نسل دوم که در سال 2005 دبیو کرد، تا به امروز 4 میلیون و 500 هزار نسخه از آلبوم‌هایش را به فروش رسانده است. این گروه پسرانه معروف کمپانی اس‌ام که برای طرفداران قدیمی کی‌پاپ نوستالژیک است، در طول فعالیتش 24 آلبوم منتشر کرده است.

گروه کی پاپ- کاماپرس

10- وانا وان (Wanna One)

این گروه نسل سه که در سال 2017 دبیو کرد، تا زمان منحل شدنش در سال 2019 توانست 3 میلیون و 600 هزار نسخه از آلبوم‌های خود را بفروشد. این گروه پسرانه در طول دو سال فعالیت خود 10 آلبوم منتشر کرد و تعداد نسخه‌های به فروش رفته این آلبوم‎ها نشان‌دهنده محبوبیت آنها است.

گروه کی پاپ- کاماپرس

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز