محبوب ‌ترین شهرها در تور اروپا

تور اروپا - کاماپرس
ژیوار

شهرهای مختلف اروپا مملو از آثار تاریخی متنوع و جاذبه‌های طبیعی فراوان است که توانسته‌­اند توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کنند. اروپا رهبر گردشگری جهان و سالانه میزبان بیش از 50 درصد گردشگران از سراسر دنیاست. رزرو تور اروپا فرصت خوبی در اختیار افراد قرار می‌دهد تا با یک بار سفر، با فرهنگ‌های مختلف آشنا شده و تمدن اروپا را در گوشه و کنار شهرهای آن مشاهده کنند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین شهرها در تور اروپا را معرفی کرده است.

آتن

آتن به عنوان مرکز هنر و فلسفه، از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا محسوب می‌شود. افراد زیادی این شهر را به دلیل وجود ساحل‌های زیبا و آثار تاریخی به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. قدمت این شهر با آثار ارزشمند و جاذبه‌های تاریخی متعدد آن نمایان می‌شود. در سرتاسر آتن موزه‌های مختلف و معابد گوناگون به چشم می­‌خورد و این شهر را به مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به هنر و تاریخ تبدیل می‌کند.

جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های پر رنگ و لعاب آتن در کنار غذاهای خوشمزه، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. شب‌های پر جنب و جوش این شهر فرصت مناسبی برای تجربه یک ماجراجویی هیجان انگیز را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اجرای تئاتر در فضای باز و موسیقی کلاسیک از جذابیت‌های بی بدیل آتن به حساب می‌آید.

تور اروپا - کاماپرس

دریان سفر امید

رم

رم از پربازدیدترین شهرهای اروپا بوده و سالانه پذیرای مسافران زیادی است که به منظور تماشای هنر و معماری‌های فوق‌العاده به این شهر سفر می‌کنند. موزه‌های متعدد این شهر جلوه‌ای از قدمت و شکوه معماری باستان را پیش چشم بیننده به نمایش می‌گذارد. به دلیل کوچک بودن این شهر، گردشگران می‌توانند با پیاده­روی در محله‌های جذاب رم از فضای شهر لذت ببرند و در کمترین زمان به مقصد مورد نظر خود برسند. افرادی که به رم سفر می‌کنند، می‌توانند صبح به تماشای شاهکارهای مختلف این شهر بپردازند و شب نیز به تماشای تئاتر یا کنسرت‌ بروند.

پاریس

پاریس از معروف‌ترین شهرهای جهان است و افراد زیادی سالانه برای تماشای زیبایی‌های متعدد آن به آنجا سفر می‌کنند. پاریس گنجینه‌ای از هنر و فرهنگ بوده و جاذبه‌های باستانی و معماری‌های فوق‌العاده را در خود جای داده است. مناظر خیره کننده طبیعی و باغ‌های باشکوه نیز در کنار آثار تاریخی باشکوه در این شهر قرار گرفته است. در پاریس فرصت‌های خرید بسیاری برای مسافران وجود دارد. انواع هتل و آپارتمان، خدمات خود را با قیمت‌های مختلف به گردشگران ارائه می­دهند که این موضوع خیال افراد را از بابت اقامت در این شهر راحت می‌کند.

تور اروپا - کاماپرس

زوریخ

زوریخ به عنوان بزرگ‌ترین شهر سوئیس و با داشتن قدمت تاریخی، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. در سرتاسر این شهر بناهایی با جلوه‌ای از معماری قرون وسطی قرار دارد که این موضوع زوریخ را به مکانی عالی برای علاقه‌مندان به تاریخ و معماری تبدیل کرده است. زوریخ به عنوان شهر موزه‌های سوئیس، تعداد موزه‌های زیادی را در خود جای داده است. بزرگ‌ترین موزه هنری سوئیس در این شهر قرار دارد که مجموعه مختلفی از آثار هنری قرن سیزدهم و دوره‌های بعد را به نمایش می‌گذارد.

زوریخ در تابستان میزبان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان است؛ با این حال، افراد زیادی زمستان را به دلیل وجود تفریحات مختلف مانند اسکی برای سفر به این کشور انتخاب می‌کنند. رستوران‌های مختلفی در این شهر وجود دارد و منوی غذایی آن برای هر ذائقه‌ای مناسب است. زوریخ، شهری فعال و پر جنب و جوش است و گردشگران می‌توانند در هر زمان تفریحات مختلفی را در این شهر تجربه کنند.

وارنا

وارنا شهری ساحلی در بلغارستان بوده که به مناظر طبیعی خیره کننده مشهور است. این شهر با در اختیار داشتن تفریحات مختلف در محیطی آرام، هر آن چیزی را که مسافران از یک اقامت راحت و لذت بخش در سفر خود انتظار دارند، برآورده می‌کند.

تور اروپا - کاماپرس

لیسبون

این شهر در پرتغال جاذبه‌های تاریخی متنوع و موزه‌های دیدنی بسیاری دارد. تفریحات شبانه زیادی در لیسبون وجود دارد که گردشگران می‌توانند لحظات لذت‌بخشی را در آن تجربه کنند. بزرگ‌ترین آکواریوم سرپوشیده اروپا در این شهر قرار دارد و مسافران می‌توانند در آن انواع گونه دریایی را مشاهده کنند.

از دیگر شهرهای معروف اروپا می‌توان به بارسلون، برلین و آمستردام اشاره کرد.

شرایط و هزینه رزرو انواع تورهای اروپا

گردشگران با رزرو انواع تورهای ترکیبی اروپا می‌توانند چند شهر این قاره را با یک بار سفر تجربه کنند. علاقه­مندان برای سفر به بلغارستان و تماشای زیبایی‌های صوفیا و وارنا می‌توانند تور ترکیبی این کشور را در کنار پاریس رزرو کنند. هم‌چنین با رزرو تور سوئیس ایتالیا می‌توانند به زوریخ و میلان سفر کنند و از تماشای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این دو شهر لذت ببرند. از دیگر تورهای ترکیبی اروپا می‌توان به تور فرانسه، اسپانیا و ایتالیا در کنار تور پرتغال، اسپانیا و فرانسه نیز اشاره کرد.

هزینه رزرو تور ترکیبی اروپا بسته به شهرهای مختلف، تعداد نفرات و خدمات مورد نیاز مسافران مانند هتل متفاوت است. افراد می‌توانند پس از تعیین اولویت‌های خود مسئولیت سفر و برنامه‌­ریزی برای اقامت و بازدید از شهرهای مختلف اروپا را به یک مجموعه معتبر بسپارند و به راحتی از سفر خود لذت ببرند.

تور اروپا - کاماپرس

رزرو انواع تور اروپا با «تکماه تراول»

آژانس مسافرتی تکماه تراول با 12 سال تجربه و با برخورداری از کادر مجرب در زمینه رزرو انواع تورهای اروپایی مشغول فعالیت است و خدمات مختلف را به صورت تخصصی و با بهترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. افراد برای رزرو تور ترکیبی اروپا و بازدید از شهرهای مختلف این قاره می‌توانند به وبسایت تکماه تراول به آدرس https://takmahtravel.com مراجعه کنند.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از سایر شرایط رزرو انواع تور اروپا نیز می­‌توانند با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز