محبوب ترین تلویزیون هوشمند تی سی ال کدام است؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند تی سی ال در سال 2019 به عنوان پرفروش‌ترین برند در عرصه تولید و عرضه تلویزیون شناخته شد. این محبوبیت کماکان نیز ادامه دارد و محصولات این برند در حال حاضر با استقبال کاربران ایرانی روبرو شده است. محصولات برند تی سی ال با ضمانت دو ساله مادیران در بازار عرضه می‌شوند و از این جهت خدمات پس از فروش مناسبی دارند. در تلویزیون‌های این برند تفکیک رنگ‌ها به خوبی انجام شده و با توجه به افزایش کنتراست، تصاویر با وضوح بیشتری پخش می‌شود. تلویزیون‌های تی سی ال با بیش از 50 سال سابقه در سطح بین‌المللی، به خوبی توانسته جایگاه خود را حفظ کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی محبوب‌ترین تلویزیون هوشمند تی سی ال می‌پردازد.

تلویزیون تی سی ال 32D3200i

این مدل تلویزیون 32 اینچی با قیمت حدودی 7 میلیون و 350 هزار تومان در هنگام تهیه این گزارش، یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های این برند است. این محصول با توجه به قابلیت اتصال به گوشی، لپ تاپ، هارد و فلش از طریق درگاه USB و HDMI می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌ها با بودجه کم است. کیفیت تصویر در این محصول با رزولوشن 1366در 768 وضعیت مطلوبی دارد و تصاویر به صورت HD پخش می‌شوند. همچنین این محصول با وزن 3.5 کیلوگرمی، دستگاه سبکی محسوب می‌ شود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلویزیون هوشمند تی سی ال 43S65A

این مدل تلویزیون 43 اینچی با قیمت حدودی 11 میلیون و 890 هزار تومان می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد. این محصول با وجود قیمت مقرون به صرفه هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. این دستگاه با خروجی صدای اپتیکال، در بحث نویزگیری خوب عمل می‌کند و از تمامی فرمت‌های صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان ضبط برنامه‌ها بر روی حافظه خارجی در این دستگاه وجود دارد.

2-کاماپرس

تلویزیون هوشمند تی سی ال 50P635

این مدل تلویزیون با حدود قیمت 19 میلیون و 200 هزار تومان، با سایز 50 اینچی، کیفیت تصویر Ultra HD به کاربران ارائه می‌دهد. رزولوشن تصاویر در این محصول 3840 در 2160 پیکسل است و از این رو، تصاویر با شفافیت و وضوح بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. همچنین این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید 9 نیز پشتیبانی می‌کند و امکان وبگردی را برای کاربر فراهم می‌کند.

3-کاماپرس

تلوزیون تی سی ال 43D3200

این مدل تلویزیون 43 اینچی نیز یکی از گزینه‌های محبوب میان کاربران محسوب می‌شود و با قیمت حدودی 8 میلیون و 380 هزارتومان در بازار موجود است. این محصول تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ رزولوشن پخش تصاویر نیز 1920 در 1080 است.

4-کاماپرس

تلویزیون هوشمند تی سی ال 50P735

این مدل تلویزیون هوشمند تی سی ال، حدود 19 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. این محصول 50 اینچی، با برخورداری از آنتن دیجیتال، نیازی به اتصال دستگاه اضافه را ندارد. این دستگاه با دارابودن قابلیت تایم شیفت، امکان پخش با تأخیر برنامه‌های مورد علاقه کاربران را دارد. بلندگوهای این محصول هر کدام از توان 9.5 واتی برخوردار هستند. همچنین رزولوشن تصاویر در این محصول 3840 در 2160 است و کیفیت بی‌نظیری در پخش تصاویر دارد.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تی سی الدومینو کالادیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
رایانه کمک
آریاپی
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز