هرآنچه باید درباره چاپ ایران کهن بدانید

چاپ کهن-کاماپرس

شرکت چاپ و تبلیغات ایران کهن کلیه خدمات چاپی را به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان خود عرضه می‌­کند. شخصی‌سازی سفارش، تحویل فوری محصول چاپ شده، امکان سفارش چاپ در تیراژ­های پایین و مکانیزه کردن کلیه مراحل از جمله خدمات قابل ارائه ایران کهن به مشتریان خود است.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت چاپ ایران کهن و خدمات آن می‌پردازد؛

*ایران کهن در سال 1373 به سر­پرستی محمد اسماعیل کهن فعالیت خود را آغاز کرد. ایران کهن در زمینی با مساحت 900 متر مربع مستقر است که هر بخش آن را به فعالیتی خاص در حوزه چاپ اختصاص داده است.

* شرکت ایران کهن با مجهز بودن به دستگاه‌های چاپ افست و چاپ دیجیتال اقدام به ارائه محصولات و خدمات متنوعی کرده است. از جمله این خدمات می‌توانیم به چاپ دیجیتال تک صفحه‌­ای، چاپ دیجیتال چند صفحه‌­ای، چاپ دیجیتال چند نسخه­‌ای پلات، لمینت و اکوسالونت، هدایای تبلیغاتی، چاپ افست و رایت سی­دی و دی­وی­دی اشاره کنیم.

*شرکت‌های نام آشنایی چون اسنپ، الیت، فیلیمو، نوین چرم، بلو، شهرداری تهران، بانک گردشگری، بانک خاورمیانه و دیجی کالا در بین فهرست مشتریان ایران کهن که در وبسایت معرفی شده‌اند، دیده می‌شوند.

آریاک سفر

چاپ روی صندلی-کاماپرس

*در بخش بلاگ سایت ایران کهن مقالات و فیلم‌­های آموزشی مختلفی در حوزه‌­های مربوط به چاپ قرار داده شده است.

* دفتر مرکزی ایران کهن در تهران واقع شده است. مشتریان می‌­توانند از طریق شماره تلفن­‌های 02154889000 و 09120747251 با مشاوران ایران کهن ارتباط برقرار کنند. ایمیلinfo@irankohan.ir، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام و توییتر از دیگر پل‌های ارتباطی ایران کهن با مشتریان خود است.

 

نویسنده: رضوان شریفلو

انتهای پیام

مرتبط با : ایران کهن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز