ماهرترین رانندگان بیل مکانیکی (ویدیو)

ژیوار

از جمله کارهایی که انجام آن ها با بیل مکانیکی بیشتر صورت می گیرد می توان به عملیات گودبرداری و بارگذاری اشاره کرد. البته به منظور بهره گیری بیشتر از توانایی های بیل های مکانیکی، رانندگان آن ها باید مهارت های زیادی داشته باشند و البته در حین انجام کار نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مهارت رانندگان بسیار باتجربه بیل های مکانیکی را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بیل مکانیکی از جمله ماشین های عمرانی و مهندسی است که از قسمت های بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان (فیرو) در بالا و زنجیر یا تایر لاستیکی در قسمت پایین تشکیل شده است. از دیگر توانایی های این ماشین می توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک و دیگر ادوات اشاره کرد.

از بیل مکانیکی می توان در این موارد استفاده نمود: عملیات لایروبی رودخانه ها، گودبرداری و خاکبرداری، مسطح کردن سطح زمین، حفر کانال، حفر گودال و زیرسازی، تخریب، گودبرداری برای ساخت ساختمان، برف روبی، حمل مواد و معدن کاری.

دریان سفر امید

از بیل مکانیکی های چرخ لاستیکی به طور گسترده در مهندسی جاده ها و نیز در ساخت و ساز مسکن استفاده می شود و این مدل برای مواردی که نیاز به جابجایی بالاست و سطح مسیر مورد استفاده نیز محکم باشد مناسب است.

بیل مکانیکی زنجیری برای انجام عملیات حفاری و حرکت دادن اجسام بزرگ طراحی شده است. این مدل به دلیل سطح وسیع چرخ ها فشار کمی بر روی خاک ایجاد می کند و امکان کار بر روی خاک های سست را فراهم می آورد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز