مانور هیجان انگیز جنگنده روسی سوخو 30 (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخورداری جنگنده های پیشرفته امروزی از ویژگی ابررانش آن ها را قادر می کند مانورهایی باورنکردنی انجام بدهند و مانور کبری یکی از معروف ترین مانورهایی است که جنگنده ها با استفاده از این ویژگی قادر به انجامش هستند. برخورداری از ویژگی ابررانش به جنگنده اجازه می دهد خروجی موتور را بالا و یا پایین و یا به ست چپ و راست ببرد و به این ترتیب سرعت و یا رفتار زاویه ای جنگنده قابل کنترل باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که انجام مانور کبری توسط جنگنده سوخو 30 را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سوخو 30 یک جنگنده دو موتوره و چند منظوره است که از ویژگی ابرمانورپذیری نیز بهره می برد و می تواند در تمام شرایط آب و هوایی مأموریت های محول شده را انجام بدهد.

جنگنده سوخو 30 در واقع نمونه پیشرفته تر سوخو 27 است و ضمن ایفای نقش برتری هوایی، می تواند اهداف زمینی را نیز مورد هدف قرار بدهد. برد عملیاتی این جنگنده 1500 کیلومتر است که در صورت استفاده از مخزن سوخت اضافی تا 3000 کیلومتر نیز افزایش پیدا می کند. البته با به کارگیری روش سوختگیری هوایی می توان این برد را تا 5200 کیلومتر نیز افزایش داد. حداکثر سرعت این جنگنده 2 ماخ و سقف پروازی آن 17300 متر اعلام شده است. همچنین جنگنده سوخو 30 به لطف برخورداری از بدنه ای ایرودینامیک به همراه ویژگی ابررانش، از مانورپذیری عالی و همچنین ویژگی هایی منحصر به فرد در هنگام برخاستن و فرود آمدن برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز