صحنه های واقعی از شلیک سوخو 25 روسی در اوکراین (ویدیو)

سوخو 25 یک جنگنده دو موتوره و تک سرنشین است که به منظور پشتیبانی از نیروهای زمینی طراحی و تولید شده است. این جنگنده می تواند در همه شرایط آب و هوایی و در تمام اوقات شبانه روز مأموریت هایش را انجام بدهد و اهداف زمینی مانند راه های ارتباطی، سنگرهای دشمن و خودروهای زرهی را هدف قرار بدهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که صحنه هایی واقعی از شلیک این جنگنده به اهدافش را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده سوخو 25 توانایی استفاده از طیف گسترده ای از تسلیحات و مهمات را دارد که این ویژگی آن را به جنگنده ای مناسب برای پشتیبانی نزدیک هوایی تبدیل کرده است. جنگنده سوخو 25 از یک طراحی ایرودینامیک متعارف بهره می برد و هر بال آن از پنج جایگاه برای حمل موشک، راکت  و دیگر تسلیحات برخوردار است. نسخه های اولیه سوخو 25 به 2 موتور توربوجت آر 95 اس اچ با پس سوز مجهز بودند که در دو طرف عقب آن نصب می شدند ولی نسخه های کنونی از موتور بهبود یافته آر 195 بهره می برند. همچنین مدل های جدید این جنگنده از تجهیزات ناوبری و سلاح های پیشرفته تری بهره می برند که برتری هوایی و جنگاوری آن را ارتقا می دهد.

راز آسمان پایتخت

جنگنده سوخو 25 می تواند به حداکثر سرعت 77/0 ماخ (950 کیلومتر بر ساعت) دست بیابد و برد آن 2500 کیلومتر است. این جنگنده می تواند تا ارتفاع 23 هزار فوتی (7000 متری) اوج بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “صحنه های واقعی از شلیک سوخو 25 روسی در اوکراین (ویدیو)

    • سیب گفته:

      سلام . این جنگنده در زمان جنگ سرد. بخاطر مقابله کردن یا جنگنده A10 ساخته شده و هر دو هواپیما کارشون پشتیبانی نزدیک از نیروهای خودی و انهدام ادوات دشمن و نیروهای دشمن در ارتفاع پایین هستش یک چیزی شبیه F5 خودمون واین هواپیما بیشترین و متنوع ترین تسلیحات با خودش حمل می‌کنه بخاطر همین این هواپیمای بسیار کوچک از دو موتور قدرتمند استفاده می‌کنه مثل A10 آمریکایی از انواع راکت بگیر تا موشک و انواع بمبها . ومخازن سوخت تا یک تیربار کالیبر 30 میلیمتری . وسیستمهای دفاعی چون فلر با دفاع در برابر موشکهای دشمن همین هواپیمای به اصطلاح شما ابتدایی بالاترین حجم عملیات را در اوکراین در روز داره وبا پشتیبانی هلیکوپترهای پیشرفته k52 و میل 24 . راه را برای پیشروی نیروهای روسی و تانکها و دیگر ادوات زرهی باز میکنه

  1. ایرانی گفته:

    دامداری ها را موشک زدند اینها که دود می کنند ارتفاعی هم نگرفته بودند همینها خوبن بخریم نه شمالی نه جنوبی فقط روسی ای خدا

  2. خسرو گفته:

    یاد ۵۰ سال قبل افتادم یادش بخیر….
    آمریکا نسل ششم هواپیماهای خودش رو باموشک لیزری تولید کرده ما هنوز کجاییم …
    نکنه بخرین…ازشما بعید نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز