ماراتن بزرگ تاپین در راه است

تاپین/ کاماپرس
ژیوار

صنعت حمل و نقل در کشور با رشد استارتاپ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین رشد انفجاری را تجربه کرده است؛ در این بین مجموعه‌های تحت عنوان استارتاپ‌های واسط بین فروشگاه‌های آنلاین و بخش لجستیک شکل گرفته‌اند تا به این فرایند سرعت بخشند؛ تاپین یکی از این استارتاپ‌ها است.

مشروح گفت‌وگو کاماپرس با احمدرضا جمالی، مدیر مارکتینگ تاپین را در حاشیه رویداد وردپرس سامیت در ادامه می‌خوانید:

استارت‌آپی برای آنلاین‌شاپ‌ها

جمالی در پاسخ به این سئوال که تاپین چیست و مشتریان این پلتفرم چه کسانی هستند، گفت: «تاپین استارتاپی است که ۵ سال پیش شروع به‌کار کرده است؛ ما در واقع پلتفرمی هستیم که در حوزه لجستیک فعالیت داریم. مشتریان تاپین، آنلاین‌شاپ‌ها هستند که آن‌ها را به شرکت‌های حمل‌و‌نقل وصل می‌کنیم و محصولات آنلاین‌شاپ‌ها را به دست مشتریانشان می‌رسانیم؛ شرکت‌های مانند پست، تیپاکس و از این قبیل سرویس‌دهنده‌ها در حوزه فعالیت ما هستند.

او تاکید کرد: بیشترین سهم ارسال‌های کشور در بحث تجارت الکترونیک را تاپین در اختیار دارد و به همین دلیل می‌توانیم ادعا کنیم که سهم بازار ارسال‌های کشور در حوزه تجارت الکترونیک از آن ما است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

احمدرضا جمالی همچنین از ماراتن جدید تاپین خبر داد و گفت: ماراتن بزرگی در جریان است و قرار است تاپین توسعه‌دهنده‌ برتر سال را معرفی کند و در مراسمی بزرگ به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

تاپین - کاماپرس

مدیر مارکتینگ تاپین درباره دلیل ورود به رویداد وردپرس نیز گفت: ما اسپانسر اصلی رویداد وردپرس سامیت هستیم؛ تاپین درواقع یک راهکار هوشمند است، پس سایت‌های فروشگاهی از طریق افزونه‌ها و پلاگین‌هایی که توسعه‌دهندگان به سایت‌ها وصل می‌کنند، می‌توانند با ما ارتباط برقرار کنند. هم‌اکنون امکان وصل شدن به تاپین از طریق ۵ تا ۶ افزونه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپین
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز