ماجراجویی در بازارهای شناور بانکوک ، از خرید سنتی تا غذاهای خیابانی

شاخص-کاماپرس
ژیوار

خریددرمانی شاید اصطلاحی باشد که در نگاه اول کمی جنبه طنز داشته‌ باشد، اما نباید از تأثیر مثبت خرید سوغاتی‌ در طول سفر بر روحیه اهالی خانواده به‌سادگی چشم‌پوشی کرد. بازارهای شناور شهر بانکوک در تایلند، نه تنها مقصد مناسبی برای تهیه سوغاتی و خرید یادگاری است، بلکه با دنیای رنگارنگ، فروشندگان محلی و فضای خاص خود، نوعی تفریح هم به حساب می‌­آید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بازارهای شناور معروف شهر بانکوک در تور تایلند و اطراف آن پرداخته است.

بازار شناور دامنوئن سادواک Damnoen Saduak)

کانال‌ دامنوئن سادواک هر روز شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران است که از صبح زود به قصد خرید و تفریح به این بازار شناور می­روند. این بازار بزرگ و بسیار معروف محلی، پر از قایق‌‌های کوچکی است که در آن، فروشندگان محلی به فروش محصولات خود از جمله صنایع دستی، غذاهای محلی و سنتی می‌پردازند. بازدید از این بازار همه‌روزه از ساعت 7 صبح تا 5 عصر امکان‌پذیر است که توصیه می‌شود گردشگران تور بانکوک برای تجربه خرید بهتر، در ساعات ابتدایی صبح به آن مراجعه کنند.

Damnoen Saduak-کاماپرس

بازار شناور آمفاوا (Amphawa)

این بازار محلی در روزهای شنبه و یکشنبه در کانال آمفاوا دایر است. در کنار فروش محصولات و صنایع دستی سنتی، بازار فروش غذا نیز در این محدوده بسیار داغ است. هنگام غروب شاید بهترین زمان برای بازدید از این اثر هنری معلق باشد؛ چرا که ترکیب مغازه‌های چوبی و قدیمی، با همهمه و شلوغی و نور چراغ‌ها می‌تواند ترکیبی محشر را به وجود آورد. بازدید از این بازار شناور از ساعت 10 صبح تا 9:30 شب روزهای مذکور برای گردشگران تور بانکوک فراهم‌ است.

Amphawa

بازار شناور تالینگ چان (Taling Chan)

این بازار معمولا فضای دنج‌ و آرام‌تری نسبت به دیگر بازارهای محلی شناور دارد. بازار شناور تالینگ چان در حدود 12 کیلومتری مرکز شهر بانکوک قرار دارد و خرید از قابل‌های شناور از ساعت 9 صبح تا 5 عصر امکان‌پذیر است. امکان قایق‌سواری نیز در این محدوده می‌تواند تجربه بی‌نظیری را برای گردشگران تور بانکوک رقم بزند. انواع غذاهای محلی و سوغاتی‌های دستی نیز جزء جدانشدنی این بازار است و در بازدید از این بازار، امکان ندارد گردشگری بتواند دست خالی آن را ترک کند.

دریان سفر امید

Taling Chan-کاماپرس

بازار شناور بانگ نام پئونگ (Bang Nam Phueng)

در کنار چند قایق شناور بر روی آب که محصولات و صنایع دستی شهر بانکوک را به فروش می‌رسانند، طبیعت سرسبز و بکر این ناحیه می‌تواند برای گردشگران تور بانکوک جذابیت بی‌نظیری داشته‌ باشد. این بازار یکی از بهترین گزینه‌ها برای فرار از شلوغ پایتخت تایلند محسوب می‌شود و معمولا فضای آرامی دارد. محصولات ارگانیک، میوه‌های خوشمزه استوایی و غذاهای محلی نیز پای ثابت خرید‌های گردشگران از این بازار شناور روی آب است.

Bang Nam Phueng-کاماپرس

بازار شناور کلونگ لات مایوم (Khlong Lat Mayom)

فضای این بازار شناور در میان رودخانه‌ای باریک می‌تواند حال و هوای گردشگران تور بانکوک را تغییر دهد. دنیای رنگارنگ میوه‌های مختلف استوایی، غذاهای محلی و محصولاتی که مختص همین منطقه است، می‌تواند تجدید قوای بی‌نظیری برای گردشگران باشد. فصل تابستان بهترین زمان برای بازدید این بازار شناور ابتدای صبح است. افراد محلی و فروشنده‌ها معمولا در غرفه‌های مخصوص و قایق‌ها با خون‌گرمی و مهربانی خاصی می‌توانند پذیرای گردشگران باشند.

Khlong Lat Mayom-کاماپرس

بهترین گزینه‌های اقامت در شهر بانکوک

اقامتگاه‌های پنج‌ستاره در طول سفر به شهر بانکوک می‌توانند این تجربه را شیرین‌تر کنند. اتاق‌های بزرگ و لوکس هتل‌های Centara Grand at Central World و Pathumwan Princess دو هتل محبوب بین گردشگران هستند که از استخر روباز و سالن بدنسازی بهره می‌برند. علاوه بر این، هتل‌های پنج‌ستاره Amari Bangkok و Pullman G نیز در کنار اقامتی لاکچری، دسترسی خوبی به مرکز شهر و مراکز خرید دارند.

هتل

خرید تور بانکوک از طریق «ناخدای سفر»

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند گزینه‌ای عالی برای برگزاری تورهای آسیایی و اروپایی باشد. این مجموعه تمامی امور مربوط به اخذ ویزا، تهیه بلیط و رزرو هتل‌ را با مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام می­دهد و تجربه سفری بی‌نظیر به کشور تایلند را برای گردشگران رقم می­زند. علاقه‌مندان سفر به شهر بانکوک برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط رزرو تور مشترک بانکوک با شهرهای پاتایا یا پوکت می‌توانند به وبسایت https://nakhodasafar.comمراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز