لیست قیمت بابکت آمریکایی صفر و دست دوم

بابکت طوس - کاماپرس
ژیوار

مینی لودرهای کارخانه آمریکایی بابکت در ایران با نام بابکت معروف هستند و به عنوان یکی از وسیله‌های پرکاربرد در بسیاری از صنایع شناخته می‌شوند. مینی لودر بابکت آمریکایی به دلیل کیفیت ساخت و کاربرد زیاد در صنایع کشاوزی و محوطه‌سازی محبوب هستند. هر یکی از مدل‌های بابکت ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند که باعث می‌شود برای استفاده در یک پروژه خاص مناسب باشند. در حال حاضر محصولات تولیدشده توسط شرکت بابکت در دو دسته کلی زنجیری و لاستیکی طبقه‌بندی می‌شوند.

افراد برای دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت و خرید می‌توانند با شماره 02191300317 تماس بگیرند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با بابکت آمریکایی و قیمت انواع دستگاه صفر و دست‌ دوم پرداخته است.

تاریخچه برند بابکت

شرکت آمریکایی بابکت به عنوان یکی از معروف‎ترین تولیدکننده‌های انواع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی شناخته می‌شود. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در دهه 1950 با تولید مینی لودر ملرو مدل M-200 آغاز کرد. شرکت بابکت بعدها در سال 2017 با شرکت‌های آسیا شرقی همکاری خود را ادامه داد و محصولات متنوع‌تر و باکیفیت‌تری وارد بازار کرد.

در حال حاضر امکان خرید بابکت در ایران به صورت مستقیم از نمایندگی وجود ندارد. به همین منظور کارخانه‌های مختلفی اقدام به مونتاژ مینی لودرهای بابکت کرده‌اند و کیفیت این دستگاه‌ها تقریبا مشابه نمونه خارجی است. حتی امکان تشخیص نمونه‌های خارجی و مونتاژ داخلی صرفا با کمک افراد خبره و متخصص امکان‌پذیر می‌گردد. دستگاه‌ها و مینی‌ لودرهای شرکت بابکت طوس از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به خوبی می‌توانند نیازهای کاربران را برطرف کنند.

دریان سفر امید

بابکت - کاماپرس

استفاده از بابکت در پروژه‌های ساختمانی

بابکت‌ها به دلیل کاربردهای متنوع در صنایع گوناگون محبوب هستند و در بسیاری از صنایع برای انجام کارهای عمرانی مانند ساخت سوله‌های جدید و انجام مراحل گودبرداری و حمل اجسام سنگین استفاده می‌شوند. بابکت‌ها در کارهای ساختمانی به طرز قابل توجهی کاربرد دارند. بابکت‌ها با وزن کم، سایز کوچک و تولید آلاینده‌های کمتر، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده در شرایط محدود و دشوار پروژه‌های ساختمانی هستند. برای استفاده از بابکت‌ در پروژه‌های ساختمانی نیازی به دریافت مجوز‌های مختلف اداره شهرداری و راهنمایی رانندگی نیست. این مینی لودرهای کوچک به آسانی می‌توانند در محیط‌ داخلی و یا بیرونی پروژه حرکت کنند، بدون این که نیازی به بستن کوچه و خیابان وجود داشته باشد. همچنین بابکت‌ها به عنوان دستگاه‌های چندمنظوره شناخته می‌شوند و امکان اتصال تجهیزات مختلف به آن‌ها وجود دارد.

بابکت‌ها در صنایع معدن

شاید بسیاری از افراد گمان کنند که بابکت‌ها به دلیل وزن کم و سایز کوچک قادر به حمل و جابه‌جایی سنگ‌های بزرگ معدنی نیستند. در حالی که این دستگاه‌های چند منظوره توان و ظرفیت چند برابری نسبت وزن و سایز خود دارند و به راحتی می‌توانند در انواع سطوح حرکت کنند. با استفاده از بابکت‌ها می‌توان انواع شن و ماسه و سنگ‌های معدنی را حمل کرد و به کامیون‌های حمل بار منتقل کرد. علاوه بر این، با استفاده از نصب تجهیزات مختلف به مینی لودر بابکت، می‌توان از این دستگاه برای سوراخ کردن زمین در معدن نیز استفاده کرد.

بابکت - کاماپرس

تسریع پروژه‌های راه‌سازی با کمک بابکت

مینی‌ لودرهای بابکت به دلیل وزن کم، ابعاد کوچک و در عین حال سرعت و مقاومت بسیار زیاد نزد مهندسی و کارفرمایان راه‌ساز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. بابکت‌ها در باز کردن راه‌ها و مسیرهایی که به دلیل ریزش کوه و یا بارش شدید برف مسدود شده‌اند، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارند. در این شرایط آب‌وهوایی دشوار معمولا از بابکت‌هایی که با زنجیرچرخ طراحی شده‌اند و مقاومت بالایی دارند، استفاده می‌شود.

 کابرد بابکت‌ها در کشاورزی

بابکت‌ها حتی در زمینه‌های کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با کمک این دستگاه‌ها می‌توان محصولات، خاک و کلوخ را به راحتی جابه‌جا کرد و به کامیون‌های حمل بار منتقل کرد. بابکت‌هایی که در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، با سایز و اندازه کوچک طراحی می‎‌شوند تا به زمین و محصولات آسیب زیادی وارد نکنند. با اتصال تجهیزات مختلف به بابکت‌ها، می‌توان از این دستگاه‌های همه‌منظوره برای ایجاد سوراخ و یا حفر کردن زمین‌های کشاوری استفاده کرد.

طراحی بازوهای بابکت

بابکت‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های جدید به صورت منحصربه‌فردی در سایز کوچک طراحی می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که که بابکت‌ها نسبت به سایر مدل‌ها و انواع مینی لودر عملکرد بسیار بهتر و باکیفیت‌تری داشته باشند و بتوانند مصالح ساختمانی را منتقل کنند. اندازه بابکت‌ها باعث می‌شود که محدودیت‌های جزئی و ناچیز در کنده‌کاری داشته باشند.

بابکت - کاماپرس

دید اپراتور مینی لودر بابکت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کیفیت و کاربرد یک مینی لودر را تضمین می‌کند، فراهم کردن دید خوب نسبت به مسیر است. اپراتورهای مینی لودر بابکت دید بسیار خوبی از مسیر دارد و حتی بازوهای دستگاه هیچ مانعی برای دیدن فراهم نمی‌کنند. زاویه دید خوب در استفاده از مینی لودرها باعث می‌شود که احتمال خطای رانندگان در طول استفاده از دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش بیابد.

آهن و آلیاژ ویژه استفاده‌شده برای بهینه‌سازی عملکرد دستگاه

با توجه به این که از بابکت‌ها در شرایط دشوار و پروژه‌های سنگین کاربرد دارند، باید از آهن‌آلات و آلیاژهای مخصوصی برای ساخت این دستگاه‌ها استفاده کرد. در بسیاری از موارد ممکن است که بابکت‌ در زیر مصالح ساختمانی گرفتار شود. در چنین شرایطی به دلیل این اتاقک دستگاه به دلیل این که از آلیاژهای مقاوم و بادوام ساخته شده است، سالم باقی می‌ماند. همچنین استفاده از آهن‌آلات و آلیاژهای بادوام در ساخت بابکت‌ها باعث می‌شود که به خوبی بتوانند حفاری‌های عمیق‌ را انجام دهند.

قیمت مینی لودر بابکت

با توجه به این که مینی لودرهای بابکت از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار هستند، جزو محصولات رقابتی در بازار شناخته می‌شوند. تغییرات نرخ ارز، شرایط ساخت‌وساز و میزان تقاضا برای خرید از مهم‌ترین عواملی هستند که باعث ایجاد نوسان در قیمت بابکت می‌شود. همچنین بابکت‌های دست‌ دوم به میزان زیادی دارای نوسان قیمت هستند و نمی‌توان نرخ ثابتی را برای هر مدل دستگاه تعیین کرد.

خرید مینی لودر بابکت از «بابکت طوس»

بابکت یدک مشهد با نام تجاری بابکت طوس به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع مینی لودر مشغول به فعالیت است. در این مجموعه مینی لودر انواع برندهای بابکت، دراج، هیوندا، دوسان، دراج، سانوراد و نیوهلند به صورت صفر و کارکرده به فروش می‌رسد. بابکت طوس انواع قطعات یدکی موتوری و قطعات هیدرولیکی مینی لودرهای مختلف را عرضه می‌کند. امکان خرید انواع جلوبندهای مینی لودر بابکت مانند بیل بکهو، پیکور، جاروب و فرچه جاروب، تیغه گریدر و ترنچر از طریق این مجوعه وجود دارد. افراد برای سفارش و اطلاع از قیمت دقیق انواع بابکت باید به لینک https://bobcat-toos.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت طوس
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز