لیست بهترین کراتین مو در بازار ایران

کراتین مو - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حال حاضر با گسترش خدمات کراتین و احیا مو، برندهای متعددی اقدام به تولید محصولات خود در این زمینه کرده‌اند. کراتین‌های مو با درصدهای مختلف تولید می‌شوند و علاوه بر صافی، می‌توانند مو را احیا کنند. ماندگاری صافی کراتین‌ مو عموما طولانی مدت است و به همین دلیل نیاز به اتوکشی مداوم و براشینگ را از بین می‌برد. در حال حاضر بسیاری از افراد در حال آموزش در زمینه خدمات احیا مو هستند و ممکن است در اوایل کار خود در انتخاب بهترین برند کراتین مو سردرگم شوند. همچنین بعضی از افراد تمایل به خرید کیت‌های کراتین خانگی و استفاده از آن در منزل دارند. کراتین‌های مو فرمولاسیون‌های مختلفی دارند و علاوه بر تفاوت در میزان صافی و ماندگاری، از نظر قرنطینه و شست‌وشو و میزان فرملادئید نیز فرق می‌کنند.

در ادامه این گزارش به معرفی چند مورد از پرفروش‌ترین برندهای کراتین مو پرداخته ایم.

کراتین مو - کاماپرس

پرفروش‌ترین برندهای کراتین مو

 کراتین بیوتانیکس پرایم

کراتین بیوتانیکس پرایم ساخت کشور برزیل، یکی از بهترین محصولات کراتین مو در ایران است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این محصول، فقدان وجود حتی یک درصد فرمالدئید و گاز و بو است. فرمالدئید یکی از رایج‌ترین ترکیباتی است که در بسیاری از محصولات صاف‌کننده مو استفاده می‌شود. فرمالدئید موجود در کراتین‌های مو در حین اتوکشی به صورت یک گاز بدون رنگ و بو آزاد می‌شود و به میزان زیادی باعث سوزش چشم و گلو می‌شود. با توجه به این که کراتین مو بیوتانیکس پرایم بدون فرمالدئید ساخته می‌شود، در حین فرآیند اتوکشی به هیچ وجه گاز آزاد نمی‌کند و هیچ اذیتی برای آرایشگران و مشتریان ایجاد نمی‌کند.

کراتین بیوتانیکس پرایم برای موهای وز، فر آفریقایی و طبیعی قبال استفاده است و باعث لخت و شلاقی شدن موها می‌شود. افراد می‌توانند این از این کراتین به صورت بدون قرنطینه استفاده کنند و بعد از اتوکشی، موها را شست‌وشو دهند. در صورت نیاز امکان استفاده از این محصول با قرنطینه نیز وجود دارد. کراتین بیوتانیکس پرایم دارای هشت الی 10 ماه ماندگاری است و علاوه بر ایجاد صافی، به بهترین شکل موجود موها را آبرسانی و احیا می‌کند و از شکستگی و ریزش ساقه‌ها جلوگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

کراتین مو - کاماپرس

کراتین مو برزیل کاکائو کادیوو

یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات کراتینه مو در ایران، برزیل کاکائو کادیوو است که دارای اسیدهای چرب ضروری برای مو است. این محصول دارای خواص مرطوب‌کنندگی و تغذیه‌ای است و با یک نوار دفاعی مو را احاطه می‌کند و باعث مقاومت بیشتر آن می‌شود. در فرمولاسیون این محصول ویتامین ب5 و پانتنول وجود دارد که به درمان عمیق مو و حفظ رطوبت و سلامتی آن کمک می‌کند.

این محصول به دلیل در دسترس بودن در بازار، اجرا آسان و نتیجه مطلوب به میزان زیادی در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. کراتین برزیل کاکائو کادیوو دارای گاز و بو در حین اتوکشی است و افراد باید در نظر داشته باشند که سالن آرایشگاهی تهویه مناسبی داشته باشد تا اذیت نشوند. این محصول قرنطینه ندارد و بعد از اتمام فرآیند اتوکشی می‌توان موها را شست‌وشو داد. کراتین برزیل کاکائو کادیوو برای انواع موهای طبیعی، فر، وز، رنگ‌شده و دکلره قابل استفاده است. با این حال باید در نظر داشت باید یک مرحله درمانی برای موهای خیلی آسیب‌دیده و یا کشسان انجام داد و سپس از کراتین استفاده کرد.

کراتین مو - کاماپرس

کراتین تورمالین

کراتین پرفکت لیس تورمالین یکی از بهترین برندها برای موهای آسیب‌دیده و خشک است و محصول پرایم برزیل است. این کراتین به دلیل بهره‌مندی از فرمولاسیون گیاهی موثر، به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در بازار تبدیل شده است. این محصول برای انواع موهای رنگ‌ و دکلره‌شده، کشسان، وز و فر قابل اسفتاده است. این محصول صافی 100 درصد در موها ایجاد می‌کند و تا 90 درصد موهای آسیب‌دیده را احیا می‌کند.

استفاده از کراتین تورمالین باعث می‌شود که موها براق و سالم شوند و ریزش مو از ساقه‌ها نیز قطع می‌شود. یکی از مزیت‌های این محصول ماندگاری بالای آن است و می‌تواند هشت الی 10 ماه ماندگاری داشته باشد. این کراتین جزو محصولات بدون قرنطینه است و بعد از اتمام کار امکان شست‌وشو موها وجود دارد.

کراتین مو - کاماپرس

کراتین کراپلکس

کراتین کراپلکس از 45 درصد نانوکراتین و 55 دردصد ترکیبات فعال کامپوزیت لیپوزوم تشکیل شده و به عمق تارهای مو نفوذ می‌کند. این محصول به صورت عمیق موهای آسیب‌دیده و شکننده را درمان می‌کند. این محصول به دلیل قدرت صافی 90 درصد و احیا 80 درصد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای موهای فر و مجعد است. کراتین کراپلکس برای موهایی که به دلیل رنگ و دکلره مکرر دچار خشکی و آسیب‌دیدگی هستند، معجزه‌گر است و در سریع‌ترین زمان موها را درمان می‌کند.

کراتین کراپلکس دارای شش الی هشت ماه ماندگاری است هیچ عوارضی ندارد. این محصول دارای میزان متوسطی از فرمالدئید است و در طی اتوکشی گاز تولید می‌شود که برای بعضی از افراد ناخوشایند است. این کراتین یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است و عملکرد مناسبی از خود به نمایش می‌گذارد. این کراتین بدون قرنطینه است و بعد از اتمام اتوکشی، باید موها را به طور کامل اتوکشی کرد.

کراتین مو - کاماپرس

کراتین گلوبال

کراتین گلوبال محصول کشور آمریکا است که برای موهای فر، وز و موج‌دار قابل استفاده است و باعث نرمی و خوش‌حالتی موها می‌شود. این محصول دارای انواع پروتئین‌های مورد نیاز مو است و به همین جهت خاصیت درمانی دارد. این محصول به بهترین شکل موجود موها را تغدیه می‌کند و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. کراتین گلوبال به مدت شش الی هشت ماه با توجه به جنس مو و میزان مراقبت، ماندگاری دارد.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های کراتین گلوبال، فقدان گازهای شیمایی و فرمالدئید است و به همین جهت افراد با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول می‌تواند قارچ و خارش کف سر را نیز برطرف کند. با این حال نباید انتظار زیادی از صافی و احیا این کراتین باشد. میزان صافی این محصول 70 درصد است و به میزان 30 موها را احیا می‌کند.

کراتین مو - کاماپرس

کراتین قهوه هونما

یکی از معروف‌ترین برندهای کراتین موجود در بازار ایران است که گیاهی و ارگانیک است و هیچ مواد شیمایی مضری ندارد. این کراتین برای انواع موهای رنگ‌شده و طبیعی قابل استفاده است و آثار بی‌نظیری بر مو به جا می‌گذارد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های کراتین هونما داشتتن تاییدیه اروپا مبنی بر فقدان وجود فرمالدئید در ترکیبات است. به همین جهت افراد با خیال راحت و بدون نگرانی از سلامتی خود می‌توانند از این کراتین برای صافی موهای خود استفاده کنند.

 در فرمولاسیون کراتین هونما از آنتی‌ اکسیدان‌های زیادی استفاده شده است که از آسیب به مو در برابر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در این محصول با کاهش استرس اکسیداتیو، به تقویت رشد مو نیز کمک می‌کند. انواع ویتامین‌های ای، ب3 و منیزین در فرمولاسیون این محصول وجود دارد که همگی برای تقویت مو ضروری و لازم هستند. این کراتین به خوبی ساقه‌های مو را آبرسانی می‌کند و از شکنندگی و آسیب‌ دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند و جلوه‌ براق و درخشان به مو میبخشد.

کراتین مو - کاماپرس

انتخاب بهترین کراتین مو از ایمالز

ایمالز به عنوان اولین وبسایت مقایسه قیمت و جستجوگر کالا در فروشگاه‌های اینترنتی است. ایمالز با ایجاد یک فضا رقابتی، باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود و می‌تواند فرآیند خرید را برای خریداران آسوده کند. افراد می‌توانند محصول مورد نظر خود را در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف ببینند و انتخاب بهتری داشته باشند. با توجه به این که برندهای متعددی از کراتین مو در بازار به فروش می‌رسند، افراد می‌توانند از طریق ایمالز به مقایسه محصولات مختلف بپردازند تا در نهایت خرید ایده‌آلی داشته باشند.

منبع: https://emalls.ir/Text/347550/

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز