لیست بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

ژیوار

بهترین مارک ساعت مچی زنانه در بازار را می‌توان از بین برندهای سوئیسی پیدا کرد. این محصولات اغلب با شکل قاب گرد عرضه می‌شوند و مقاومت بالایی در برابر آب دارند. در اغلب موارد ساعت‌های پرفروش برندهای معروف با جنس استیل ضدزنگ و ضدحساسیت طراحی می‌شوند و محصولاتی آنالوگ هستند.

این ساعت‌های زیبا و لوکس با رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و مسی طرفداران بیشتری داشته و امکان نمایش تقویم و روزشمار را نیز دارند. اغلب این ساعت‌های محبوب ظرافت بالایی دارند و بسیار سبک ساخته شده‌اند. از جمله برندهای معروف ساعت مچی زنانه باید به رولکس، امگا، الگانس، سیکو، اورینت و رومانسون اشاره کرد. در ادامه به معرفی دقیق‌تر ساعت‌های محبوب این برندها می‌پردازیم.

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

معرفی بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه رولکس

ساعت مچی زنانه رولکس به عنوان یکی از مشهورترین برندهای ساعت در ایران، خریداران زیادی را به خود جذب می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت آن با موتور ژاپن و رنگ ثابت در معرض فروش قرار گرفته است. این ساعت مچی زنانه با مدل مشهور دیت جاست، با جنس بند و بدنه استیل اصل ساخته شده و محصولی ضدحساسیت است.

این ساعت دارای شیشه عدسی‌دار بوده و میزان ضدآب بودن آن در حد شست و شوی دست و صورت است. در طراحی صفحه داخلی این ساعت، به جای عددهای یک تا یازده از نگین‌های ظریف استفاده شده است. به جای عدد دوازده نیز آرم زیبای رولکس قرار دارد. در گوشه‌ای از صفحه داخلی این ساعت، روزشمار قرار گرفته است.

دریان سفر امید

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

ساعت مچی زنانه امگا

ساعت مچی زنانه امگا محصول دیگری است که می‌تواند هر مخاطبی را به خود جذب کند. یکی از خاص‌ترین ساعت‌های زنانه این برند با مدل Constellation 7851G عرضه شده و دارای موتور کوارتز است. این محصول ساخت سوئیس با جنس بدنه مقاوم و زیبایی از جنس استیل رنگ ثابت به بازار عرضه آمده است.

رنگ صفحه داخلی این ساعت، صدفی و رنگ بدنه بیرونی آن رزگلد است. این محصول با صفحه نمایشی گرد و ظاهری ظریف و زیبا همراه با گارانتی یک ساله برای موتور و همچنین رنگ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

ساعت مچی زنانه سیکو

ساعت مچی زنانه سیکو از جمله ساعت‌های پرطرفدار در بازار است که طرح‌های کلاسیک و شیکی را عرضه می‌کند. یکی از مدل‌های کلاسیک این برند با نام SUR353P1 عرضه شده که یک موتور الکتریکی دارد. این محصول آنالوگ که تا عمق 100 متری در مقابل آب مقاوم است، فقط 67 گرم وزن دارد. در صفحه داخلی این ساعت، نشانگر روزهای هفته و ماه وجود دارد.

قاب دایره‌ای این ساعت 29.8 میلی‌متر قطر دارد. یکی از ویژگی‌های شاخص این ساعت مچی زنانه، باطری آن است که حدود 3 سال شارژ نگه می‌دارد. عقربه‌ها و نشانگرهای اعداد در صفحه داخلی این محصول، شب‌تاب هستند. قفل بند آن نیز پیوسته سه تکه دکمه‌ای است.

ساعت مچی - کاماپرس

ساعت مچی زنانه الگانس

ساعت مچی زنانه الگانس یک محصول متفاوت و شیک است که با طرح‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. مدل SP8043-109 این ساعت یکی از مدل‌های محبوب به حساب می‌آید و در آن از یک موتور کوارتز استفاده شده است. این محصول با جنس بند و قاب ضدزنگ و ضدحساسیت طراحی شده و قاب 28 میلی‌متری دارد.

این ساعت مچی زنانه با فرم قاب دایره‌ای و قفل بند پیوسته سه تکه دکمه‌ای، برای کاربرد روزمره، کلاسیک و مجلسی مناسب بوده و کشور مبدا سازنده آن نیز سوئیس است. ترکیب رنگ نقره‌ای و رزگلد در این محصول باعث شده تا جذابیت آن چند برابر بیشتر باشد. 

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

ساعت مچی زنانه اورینت

برند دیگری که خرید از آن می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به همراه داشته باشد اورینت است. مدل RA-NR2001G10B این محصول جزو ساعت‌های گران‌قیمت و لوکس بوده که تا عمق 50 متری آب مقاومت دارد و موتور آن اتوماتیک است. این محصول با فرم قاب گرد طراحی شده و رنگ صفحه آن کرم است.

جنس بدنه و بند ساعت مچی زنانه اورینت استیل است و از دو رنگ طلایی و مسی تشکیل شده است. در گوشه راست صفحه داخلی این ساعت، یک روزشمار ظریف قرار دارد.

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

ساعت مچی زنانه رومانسون

کسانی که به دنبال تنوع هستند و ساعت‌هایی با صفحه نمایش گرد پرهیز می‌کنند، به احتمال زیاد شیفتۀ مدل TM5596LL1WAS2W برند رومانسون می‌شوند. این ساعت لوکس و ظریف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های  ساعت مچی زنانه رومانسون است. تکنولوژی موتور آن کوارتز و محصولی آنالوگ است. این ساعت مچی زنانه تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است.

این محصول که ساخت سوئیس است، جنس قاب و بدنه استیل ضدزنگ داشته و از شیشه‌ای با جنس کریستال معدنی استفاده می‌کند. نوع قفل این مدل پیوسته چهار تکه دکمه‌ای است و ابعاد آن 18 در 20 میلی‌متر است.

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

ساعت مچی زنانه کاسیو

ساعت مچی زنانه مدل BA-130SW-5ADR  کاسیو، انتخابی خاص برای سلایق متفاوت است. این ساعت زیبا با جنس شیشه مینرال و نوع قفل سگکی طراحی شده و از موتور کوارتز استفاده می‌کند. در صفحه داخلی این ساعت اسپرت، هم نشانگر دیجیتال وجود دارد و هم عقربه‌های آنالوگ. جنس بند این محصول رزین و قطر قاب گرد آن 43.4 میلی‌متر است . ساعت مچی زنانه کاسیو  که امکانات متنوعی برای ورزش کردن دارد، ساخت کشور ژاپن است و با باتری کار می‌کند.

ساعت مچی زنانه - کاماپرس

انتخاب بهترین ساعت مچی زنانه با کمک ایمالز

ایمالز به عنوان اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران به کاربران در انتخاب بهترین گزینه در خرید انواع محصولات مختلف مورد نیازشان کمک می‌کند. این سایت علاوه بر مقایسه کیفیت کالاها، خدمات مربوط به سایت‌های اینترنتی را نیز مقابل یکدیگر قرار داده و ارزان‌ترین سایت اینترنتی برای خرید هر محصول را معرفی می‌کند.

ایمالز که اطلاعات گسترده‌ای درباره ساعت مچی‌های زنانه و مردانه دارد، به کاربران کمک می‌کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند. این سایت جزء مرجع‌های مهم و مطمئن برای شناخت بهتر ساعت‌ها و خرید ارزان و با‌کیفیت آن‌ها است. 

منبع: https://emalls.ir/Text/347559/

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز