لکسوس UX مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی لکسوس به تازگی لکسوس UX مدل 2023 را رونمایی کرده است. در این مدل جدید، لکسوس UX موتور بنزین سوزش را از دست داده است چون این خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته است روی برقی سازی محصولاتش تمرکز کند و از سال 2023 همه لکسوس UX هایی که در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسند هیبرید بنزینی-برقی خواهند بود. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که این محصول جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در لکسوس UX مدل 2023 ، یک موتور بنزینی 2 لیتری و دو موتور برقی که به چرخ های عقب متصلند دست به دست هم خواهند داد تا در مجموع 181 اسب بخار نیرو تولید کنند. البته هنوز میزان مصرف سوخت برای مدل 2023 اعلام نشده است ولی تخمین زده می شود لکسوس UX هیبرید با سیستم چهار چرخ محرک در شهر 5.47 و در بزرگراه اندکی کمتر از این باشد.

کمپانی لکسوس قسمت هایی از این خودرو را ارتقا داده است تا کیفیت رانندگی را بهبود ببخشد. تایرهای بریجستون run-flat نیز روی آن تعبیه شده اند تا سر و صدا و لغزش را کاهش بدهند. سیستم تعلیق و فرمان برقی نیز به روزرسانی شده اند.

راز آسمان پایتخت

در داخل کابین صفحه نمایشگر بزرگتر شده و ابعاد آن به 12.3 اینچ رسیده است و یک سیستم دستیار راننده که با صدا فعال می شود و سوئیچی که مبتنی بر یک اپلیکیشن کار می کند از جمله تغییرات جدید به شمار می آیند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز