لکسوس LX600 مدل 2022؛ آغازگر فصلی جدید در شاسی بلند های لوکس (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

چند ماه پیش هنگامی که کمپانی لکسوس محصول جدیدش از سری LX را روانه بازار کرد، فصلی جدید در داستان شاسی بلندهای لوکس آغاز گشت. با این که موتور لکسوس 600LX مدل 2022 کوچکتر شده و موتور 5.7 لیتری تنفس طبیعی قبلی جای خودش را به یک موتور 3.5 لیتری مجهز به دو توربوشارژر داده است، با این حال این موتور شش سیلندر بیشتر از گذشته نیرو و گشتاور تولید می کند. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این شاسی بلند آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، موتور شش سیلندر خورجینی که در لکسوس 600LX دیده می شود، همان موتوری است که کمپانی لکسوس پیشتر بر روی سدان پرچمدارش، یعنی لکسوس LS500 سوار کرده بود. این موتور وقتی روی 600LX  قرار گرفته باشد، قادر است 409 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید کند که رقم شگفت آوری است.

با این تفاسیر، می توان گفت 600LX  مدل 2022 وظیفه سنگینی بر عهده دارد. با گذشت زمان سبک و سیاق لکسوس LX بهتر و خاص تر شده و از تویوتا لندکروزر سرتر شده است. البته مأموریت لکسوس LX600 این نیست که تب تویوتا لندکروزر را فرو بنشاند ولی به جرأت می توان گفت شاسی بلند لوکسی است که توانایی آفرود نیز دارد. کمپانی لکسوس انتظار دارد این خودرو فروش خوبی داشته باشد و معتقد است تیپ های پرمیوم، F Sport و Luxury بین 85 تا 90 درصد از فروش را به خودشان اختصاص خواهند داد.

قیمت لکسوس LX600 مدل 2022

قمیت تیپ پایه (که پنج صندلی در دو ردیف دارد و از هیچ آپشنی برخودار نیست )88247 دلار و قیمت تیپ Ultra Luxury (که فول آپشن است و علاوه بر آن دو ماساژور صندلی در عقب دارد) 127345 دلار اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

به نظر شما چنانچه این خودرو در کشور ما عرضه بشود چه قیمتی روی آن گذاشته خواهد شد؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “لکسوس LX600 مدل 2022؛ آغازگر فصلی جدید در شاسی بلند های لوکس (ویدیو)

  1. اشکان گفته:

    با دیدن این حضرت لکسوس باورم شد که ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو و کارخانه های لگنسازی دیگه فقط گاری تولید میکنند میندازن به مردم فلاکت زده ایران

  2. محمدرضا گفته:

    تازه فهمیدم قیمت ماشین های خارجی چطوذمحاسبه میشه
    قیمت ماشین به دلار،ضرب در قیمت دلار ضربدر سه مثلا ۸۰۰۰۰دلار*۳۰۰۰۰*۳میشه ۷۴۰۰۰۰۰۰۰۰تومان

  3. سید علی طاهری گفته:

    این خودرو با توجه به نرخ ارز در کشور حدود ۵۰میلیارد آب میخورد البته سوای عوارض گمرکی و مالیات این خودرو با توجه به وضعیت اقتصادی مردم فروش خوبی رو تجربه نخواهد کرد البته این خودرو بیشتر برای بازار آمریکا طراحی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز