لپ تاپ مناسب ترید (فارکس) باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ژیوار

از ویژگی‌های لپ تاپ مناسب ترید استفاده از سخت افزار باکیفیت بالا است. داشتن سرعت مناسب و پاسخ‌گویی سریع در جهان سرمایه اهمیت زیادی دارد و حتی یک ثانیه می‌تواند زمانی تعیین‌کننده باشد. سی پی یو قوی و حافظه رم بالای 8 گیگابایت، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، شارژدهی باتری مناسب و داشتن حافظه SSD از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ مناسب ترید است.

کاماپرس در این گزارش، علاوه بر معرفی بهترین لپ تاپ ترید، ویژگی‌های آن را بررسی می‌کند.

لپ تاپ ترید ایسر با مدل Predator Helios Neo PHN16-71

این مدل از لپ تاپ تریدینگ ایسر با ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی طراحی شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از سری پردازنده Core i9 پشتیبانی می‌کند و مدل پردازنده آن 13900HX است. همچنین این لپ تاپ مناسب ترید مدل پردازنده گرافیکی RTX4060 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سایز صفحه نمایش این محصول 16 اینچ است و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی دارد. این لپ تاپ با وضوح تصویر WQXGA یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام کارهای تخصصی و حرفه‌ای است. مدل و ظرفیت باتری به کار رفته در این لپ تاپ پرطرفدار، باتری 4 سلولی با ظرفیت 90 وات ساعت است.

دریان سفر امید

لپ تاپ مناسب ترید لنوو با مدل Legion Pro 5 16IRX9

لپ تاپ‌های سری لژیون لنوو از محبوبیت خاصی برخوردارند و قابلیت‌های خوبی ارائه می‌دهند. این مدل از لژیون نیز بهترین گزینه برای ترید است و با قیمت حدودی 85 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پردازنده مرکزی این محصول Core i7 است و از مدل 14650HX بهره می‌برد. همچنین این لپ تاپ مناسب ترید حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول با مدل پردازنده گرافیکی RTX4060 وارد بازار شده است و ظرفیت حافظه گرافیکی آن به 8 گیگابایت می‌رسد. همچنین کیفیت صفحه نمایش این لپ تاپ 16 اینچی WQXGA است و رزولوشن 1600 در 2560 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری 4 سلولی با ظرفیت 80 وات ساعت نیز در این لپ تاپ قابل توجه است.

لپ تاپ ترید لنوو با مدل LOQ 15IRX9

این مدل از لپ تاپ مناسب ترید لنوو با مدل پردازنده گرافیکی RTX4060 طراحی شده است و با قیمت حدودی 65 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از سری پردازنده Core i7 استفاده می‌کند. همچنین، این لپ تاپ لنوو دارای مدل پردازنده 13650HX و حجم حافظه گرافیکی 8 گیگابایتی است.

باتری 4 سلولی با ظرفیت 60 وات ساعتی در این لپ تاپ مناسب ترید و گیمینگ به کار می‌رود. سایز صفحه نمایش این محصول نیز 15.6 اینچ است و وضوح تصویر فول اچ دی دارد. همچنین، این لپ تاپ رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی را فراهم می‌کند و نرخ نوسازی تصویر در آن 144 هرتز است.

لپ تاپ مناسب ترید ایسر با مدل Nitro V 15 ANV15-51-52AM

این مدل از لپ تاپ تریدینگ و گیمینگ، با سری پردازنده Core i5 طراحی شده است و قیمتی در حدود 45 میلیون تومان دارد. این محصول مدل پردازنده مرکزی 13420H را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 512 و 8 گیگابایت است. همچنین این لپ تاپ ایسر از مدل پردازنده گرافیکی RTX3050 پشتیبانی می‌کند و حجم گرافیک اختصاصی آن به 6 گیگابایت می‌رسد.

این لپ تاپ مناسب ترید با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی طراحی شده است و وضوح تصویر فول اچ دی دارد. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این محصول نیز 1920 در 1080 پیکسل است. باتری 3 سلولی با ظرفیت 57 وات ساعتی در این مدل به کار می‌رود.

خرید لپ تاپ تریدینگ از «سازگار ارقام»

«سازگار ارقام» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه است که از سال 1369 در زمینه خدمات رایانه‌ای و ارائه محصولاتی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و… فعالیت دارد. این شرکت، به عنوان یکی از متخصص‌ترین مجموعه‌ها در زمینه انفورماتیک کشور شناخته می‌شود و خدمات گارانتی کاملی را عرضه می‌کند. علاوه بر امکان خرید بهترین محصولات، برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه نیز می‌توان از «سازگار ارقام» کمک گرفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و خدمات «سازگار ارقام» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.shop.sazgar.com بازدید کنید و یا با شماره تلفن 0218701 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : سازگار ارقام
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان