لوکس ترین هتل های دبی برای سفرهای کاری در بهار 1403

لوکس ترین هتل های دبی برای سفرهای کاری در بهار 1403 کاماپرس
لست سکند

اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل های دبی، آن‌هم در خیابان شیخ زاهد، انتخابی هوشمندانه برای مسافرانی است که قصد دارند در بهار به این مقصد تجاری پرطرفدار سفر کنند. شیخ زاهد به‌عنوان یک مسیر اصلی برای رسیدن به جاذبه‌های مختلف گردشگری دبی، تجربه همزمان یک سفر کاری حرفه‌ای و لذت از تفریحات متعدد شهر را با مترو و یا ماشین‌های شخصی، فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، لوکس‌ترین هتل‌های دبی برای سفرهای کاری در بهار 1403 را معرفی می‌کند.

هتل Millennium Plaza Downtown دبی

درست روبه‌روی مرکز همایش‌های دبی، در نزدیکی خیابان شیخ زاهد، هتل میلینیوم پلازا با امکانات عالی قرار دارد. دسترسی 5 دقیقه‌ای این هتل به برج خلیفه و دبی مال باعث شده تا یکی از لوکیشن‌های موردعلاقه گردشگران، از جمله زوج‌های جوان باشد.

همچنین فاصله کم میلینیوم پلازا تا ایستگاه مترو ( Emirates Towers) و مرکز مالی بین‌المللی دبی، اقامت در آن را برای افراد پررفت‌وآمد، مناسب می‌کند. از دیگر امکانات Millennium Plaza Downtown، می‌توان به وای فای رایگان، استخر روباز، سالن بدنسازی، رستوران‌ها و بارهای نمونه و پارکینگ رایگان، اشاره کرد.

هتل Millennium Plaza Downtown کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

هتل Jumeirah Emirates Towers دبی

اگر در انتخاب هتل، قبل از هرچیزی، به کیفیت و عطر و طعم غذاها اهمیت می‌دهید، هتل جمیرا با داشتن رستوران‌های پرآوازه‌ای مانند موندو (Mundo)، لا کانتین دو فابورگ (La Cantine du Faubourg) و گوهان (Gohan)، بهترین گزینه برای میزبانی از شما است.

برج‌های امارت جمیرا درمجموع دارای 400 اتاق و سوییت مبله، 12 سالن غذاخوری مجلل و انواع متنوعی از تفریحات شبانه، اسپاهای تخصصی و باشگاه تناسب اندام پیشرفته است که رضایت 9.4/10 مهمانان در ماه‌های اخیر از این مجموعه، کیفیت بالای خدمات آن را در بخش‌های مختلف، اثبات می‌کند.

هتل Jumeirah Emirates Towers کاماپرس

هتل Conrad Dubai دبی

چشم‌انداز وسیع و زیبای هتل کنراد دبی از آب‌های خلیج فارس و جاده شیخ زاهد و طبخ انواع متنوعی از خوراک‌های وگان و وعده‌های مخصوص رژیم‌های سالم‌خواری، از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این هتل به‌شمار می‌رود.

هر امکانی که برای یک سفر راحت و آرامش‌بخش نیاز دارید، شامل اتاق‌های دل‌باز و بزرگ، دسترسی سریع به مترو، پارکینگ و وای فای رایگان و دستگاه‌های قهوه‌ساز اختصاصی برای هر اتاق، در هتل کنراد دبی فراهم شده تا اوقات خوشی را در دبی سپری کنید.

هتل Conrad Dubai کاماپرس

هتل Sheraton Grand دبی

دربین هتل‌های معرفی‌شده در این لیست، هتل بزرگ شزیتون، تصاویر زیباتر و منحصربه‌فردتری را از افق آسمان دبی، به‌نمایش می‌گذارد. صبحانه‌های این هتل یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شوند. به‌علاوه بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، شریتون را یک فضای مناسب وحرفه‌ای برای برگزاری جلسات و گردهمایی‌های تجاری می‌دانند.

برخورد گرم و حرفه‌ای پرسنل از دیگر نکات مثبت در رابطه با این مجموعه است. حمایت و دردسترس بودن آن‌ها در طول مدت اقامت، گپ‌وگفت‌های صمیمانه و نظارت مداوم بر نظافت و خدمات اتاق‌ها، از نکاتی بود که مسافران در سفرهای اخیر خود به Sheraton Grand، اشاره کرده‌اند.

هتل Sheraton Grand کاماپرس

 

هتل The Tower Plaza دبی

آخرین هتل این لیست، با میانگین امتیاز 7.9/10 از سوی مهمانان در سال گذشته، The Tower Plaza است که دقیقا روبه‌روی ایستگاه مترو Emirates Towers، قرار دارد. همه اتاق‌های این هتل از خدمات لوکس و سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده می‌کنند.

ترکیب رنگ‌های کرم و بژ در این مجموعه، اتمسفری روشن و گرم به آن بخشیده است که درکنار پنجره‌های بزرگ، مناظر کم‌نظیری را از بخش‌های مختلف شهر به تصویر می‌کشد. سالن استخر بی‌نهایت (Infinity Pool Lounge) نیز در پشت‌بام، آماده پذیرایی از مهمانان با یک منوی جذاب و هوس‌انگیز از انواع ماکتل‌ها و تنقلات است.

هتل The Tower Plaza کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز