آشنایی با هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل گرند پارک لارا - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اکثر گردشگران، شهر آنتالیا در ترکیه را با آب و هوای دلنشین، سواحل خیره‌کننده مدیترانه، غذاهای خوش‌طعم و لذیذ و از همه مهم‌تر هتل‌ها و ریزورت‌های رویایی و منحصر به فرد آن می‌شناسند. محال است نام آنتالیا به میان بیاید و سخنی از مجموعه های تفریحی و گردشگری هیجان‌انگیز و رویایی آن شنیده نشود.

به گزارش کاماپرس، این شهر جادویی در کنار بناهای تاریخی باشکوه و 600 کیلومتر خط ساحلی شگفت‌انگیز، انواع هتل‌های ریزورت با امکانات و خدمات متنوع و ویژه را در خود جای داده است. هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل‌های چهار ستاره آنتالیا در منطقه لارا است که ویژگی‌های آن زبانزد گردشگران است.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل گرند پارک لارا آنتالیا بررسی شده است.

هتل گرند پارک لارا آنتالیا کجاست؟

هتل گرند پارک لارا آنتالیا همانطور که از نام آن نیز پیدا است، در منطقه تازه تاسیس و دنج لارا در شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل چهار ستاره با برخورداری از موقعیت جغرافیایی و دسترسی عالی، امکانات و خدمات متنوع و ویژه و همچنین پرسنل جوان و پرشور، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در آنتالیا است.

هتل گرند پارک لارا آنتالیا - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

فاصله هتل گرند پارک لارا آنتالیا با جاذبه‌های گردشگری

موقعیت قرارگیری از نظر دسترسی به امکانات شهری و جاذبه‌های دیدنی، یکی از فاکتورهای مهم در رزرو هتل است که از این نظر هتل گرند پارک لارا آنتالیا در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد. فاصله این هتل تا برخی مکان‌های مهم از جمله آبشار دودن تنها 13 دقیقه، تا سرزمین افسانه‌های آنتالیا 20 دقیقه، تا پارک زیبای کارالی‌اوغولو 34 دقیقه و تا دروازه هادریان تنها 37 دقیقه است. از طرفی هتل گرند پارک آنتالیا به مراکز خرید نیز نزدیک بوده و فاصله آن تا اوریون بازار آنتالیا تنها یک دقیقه است.

ویژگی اتاق‌های هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا دارای هفت تایپ (نوع) اتاق با شرایط و امکانات متنوع است. این اتاق‌ها همگی دارای اسباب و اثاثیه مدرن اعم از کاناپه، تلویزیون مسطح، چای‌ساز و یخچال است؛ ضمن اینکه می‌توان اتاق را با چشم‌اندازهای باغ هتل، دریا یا حتی خود شهر آنتالیا رزرو کرد.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا کاملا در سطح یک هتل پنج ستاره در آنتالیا است. برخی از این امکانات در ادامه معرفی شده است.

استخر و ساحل: هتل گرند پارک لارا آنتالیا علاوه بر یک ساحل اختصاصی در 200 متری آن، دارای دو استخر سرباز با سرسره‌های آبی و یک استخر سرپوشیده در مرکز اسپا است؛ از این رو مهمانان می‌توانند انواع ورزش‌های آبی از جمله قایق سواری، موج سواری و شیرجه در آب را امتحان کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به حمام ترکی، اتاق بخار، سونا و جکوزی اشاره کرد.

رستوران‌ها و بارها: یکی از مزایای هتل گرند پارک لارا آنتالیا، آل اینکلوسیو بودن آن است؛ به این معنا که مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار و شام را به صورت سلف سرویس و رایگان دریافت کنند؛ با این حال، این هتل دارای رستوران عادی با منوی جذاب انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی و چینی و همچنین یک بار اختصاصی است.

تفریحات و امکانات ورزشی: هتل گرند پارک لارا آنتالیا علاوه بر موارد فوق دارای انواع تفریحات و امکانات ورزشی اعم از کرایه دوچرخه، تنیس، دارت و تنیس روی میز است.

خدمات ویژه هتل گرند پارک لارا آنتالیا

آنچه هتل گرند پارک لارا آنتالیا را به یک گزینه محبوب در میان گردشگران تبدیل کرده، خدمات متنوع و ویژه آن است. به عنوان مثال، یکی از تفاوت‌های این هتل با دیگر هتل‌ها، اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی است. یا مثلا اگر کودک یا نوزادی داشته باشید، می‌توانید برای گشت و گذار در شهر از خدمات دریافت کالسکه رایگان یا حتی بخش نگهداری کودکان آن استفاده کنید. از دیگر خدمات ویژه هتل گرند پارک لارا آنتالیا می‌توان به پارکینگ رایگان، وای فای، پاسخگویی شبانه روزی پذیرش، فروشگاه خوار و بار فروشی یا حتی فروشگاه کادویی اشاره کرد.

هتل گرند پارک لارا آنتالیا - کاماپرس

هزینه رزرو اتاق در هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هزینه رزرو اتاق در هتل گرند پارک لارا آنتالیا به عوامل متعددی مانند تاریخ و فصل رزرو هتل، تعداد نفرات، نوع اتاق مورد نظر و تعداد شب‌های اقامت بستگی دارد.

رزرو هتل گرند پارک لارا آنتالیا با «بیسان گشت»

بیسان گشت، یکی از شرکت‌های مسافرتی و گردشگری معتبر است که با برخورداری از پرسنل مجرب و مجوزهای رسمی از سوی مراکز معتبر همچون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می‌کند. خدمات ویژه این مجموعه شامل اجرای تورهای داخلی و خارجی و تورهای طبیعت گردی و همچنین خدمات رزرو هتل در کشورهای مختلف از جمله ترکیه است.

متقاضیان رزرو تور آنتالیا یا رزرو اتاق در هتل گرند پارک لارا آنتالیا می­توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز