چگونگی رزرو لحظه آخری تور نوروزی دبی

تور نوروزی دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

دبی، مقصد اصلی گردشگری بسیاری از گردشگران دنیا و به‌ویژه ایرانیان است؛ به‌ طوریکه بسیاری از کشورها پرواز مستقیم به این شهر برقرار کرده­اند. تور نوروزی دبی نیز به همین دلیل از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای خارجی برای گذراندن تعطیلات سال نو ایرانیان است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین زمان خرید تور نوروزی دبی، هزینه‌های آن و شرایط استفاده از رزرو لحظه آخری تور نوروزی دبی ‌پرداخته است.

دبی کجاست؟

دبی، یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان در کشور امارات است که به دلیل سواحل زیبا، هتل‌های مدرن، امکانات تفریحی و مراکز خرید، مورد توجه بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا قرار گرفته است. به واسطه صنعت گردشگری، بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری در این شهر، اجازه ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری دارند. دیدن آسمان‌خراش‌های دبی، شترسواری، تجربه هیجان سافاری و خرید از بهترین برندهای دنیا از ویژگی‌های سفر با تور نوروزی دبی است.

 رزرو لحظه آخری تور نوروزی دبی-کاماپرس

بهترین زمان خرید تور نوروزی دبی

بهترین زمان خرید تور نوروزی دبی حدود یک ماه قبل از تاریخ سفر به این شهر است؛ چراکه در این بازه زمانی بلیط رفت و برگشت هواپیما را می‌توان به صورت سیستمی خریداری کرد و هزینه کمتری بابت آن پرداخت. فصل بهار در دبی نسبت به تابستان شرایط آب و هوایی بهتری دارد و همین موضوع باعث استقبال بیشتر گردشگران از تور نوروزی دبی شده است. بهترین زمان شروع سفر نوروزی به دبی از 27 اسفند تا 4 فروردین است. البته رزرو تور دبی در این بازه کمی گران‌تر از سایر فصول است و برای سفر در این تاریخ باید قبل از نیمه اسفند نسبت به خرید تور نوروزی دبی اقدام کرد.

راز آسمان پایتخت

 هزینه تور نوروزی دبی

هزینه تور نوروزی دبی به بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، ویزا، فصل سفر و تعداد روزهای اقامت بستگی دارد. از ایران چهار پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و همچنین یک پرواز غیرمستقیم قطر به سمت دبی وجود دارد. البته هواپیمای ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می‌نشیند و تا دبی بدون ترانسفر یک ساعت فاصله است. هرچه هتل به مرکز شهر نزدیک­تر باشد، هزینه‌های رفت و آمد کاهش می‌یابد، ولی از سوی دیگر هزینه اقامت در هتل‌های حومه ارزان‌تر از هتل‌های مرکز شهر است.

هزینه‌‌های تور نوروزی دبی معمولا دو برابر یا بیشتر از دیگر ایام‌‌ سال است. البته در این ایام بیشتر فروشگاه‌‌های برندهای معتبر دنیا تخفیفات ویژه‌ای در نطر می­‌گیرند که ارزش خرید کردن را بالا می­برد.

 رزرو لحظه آخری تور نوروزی دبی-کاماپرس

تور لحظه آخری دبی

منظور از تورهای لحظه آخری دبی، رزرو بلیط هواپیمای دبی با قیمتی مقرون به‌صرفه‌تر است؛ ضمن اینکه رزرو هتل با تخفیف‌ انجام می‌شود. البته در برخی موارد، هتل­ها به دلیل کاهش تقاضا تخفیف‌هایی برای مسافران در نظر می­گیرند که منجر به ارائه تور نوروزی ارزان قیمت دبی می‌شود. معمولا تورهای لحظه آخری دبی به صورت هوایی انجام می‌شود.

ایام نوروز، فصل پرگردشگر دبی به حساب می­آید و به همین دلیل تعداد تورهای لحظه آخری در این ایام معمولا اندک است. برای رزرو تور هوایی ارزان‌قیمت دبی باید در فصول گرم اقدام کرد یا اینکه باید به سراغ تورهای زمینی یا دریایی رفت.

برای رزرو تور نوروزی دبی، ابتدا باید ویزای امارات را دریافت کرد که این پروسه حداقل بین سه تا پنج روز کاری زمان می‌برد؛ بدین جهت تنها در حالتی می‌توان از تور نوروزی دبی به صورت لحظه آخری استفاده کرد که ویزای توریستی امارات با اعتبار چندین روزه از قبل تهیه شده باشد.

رزرو تور نوروزی دبی با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای 38 پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی بوده که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهد.

متقاضیان برای دریافت مشاوره و رزرو تور نوروزی دبی می‌­توانند به وبسایت salamparvaz.com یا به صورت حضوری به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز