همه چیز درباره تور کیش هتل میراژ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل میراژ با معماری زیبا و خیره کننده خود یک هتل مجلل نوساز در تور کیش است که به دلیل شکل ظاهری­اش، توجه گردشگران را به خود جلب ‌کرده است. این هتل لوکس و پنج ستاره‌ می‌تواند اقامت لذت‌بخشی را برای گردشگران کیش فراهم کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات پکیج تور کیش هتل میراژ پرداخته است.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز کیش بوده که در سال 1397 به بهره‌­برداری رسیده است. این هتل هشت طبقه و 187 اتاق لوکس دارد و هر یک از اتاق‌ها دارای امکانات و دکوراسیون فوق العاده خوبی است. بسیاری از اتاق‌های این هتل رو به دریا بوده و چشم انداز بسیار خوبی از خلیج فارس و غروب آفتاب دارند.

بسیاری از مسافران، لابی هتل میراژ را بهترین لابی در بین هتل‌های پنج ستاره کیش می‌دانند. این لابی بسیار بزرگ و نورگیر است و دارای مجسمه‌های هخامنشی در ابعادی بسیار بزرگ‌تر از انسان بوده که جلوه بسیار خاصی به لابی داده است.

از سوی دیگر فضای سبز هتل پنج ستاره میراژ نیز بزرگ و زیبا است. آلاچیق‌های تعبیه شده در این فضای سبز باعث می‌شود که مسافران بتوانند در زمان‌های دلخواه از آب و هوای تمیر کیش بهترین استفاده را ببرند. این فضای سبز برای پیاده روی، ورزش‌های صبحگاهی و بازی با کودکان نیز بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

هتل میراژ کیش - کاماپرس

نزدیکی به ساحل و تفریحات ساحلی

یکی از اهداف سفر در تور کیش برای بیشتر مسافران، استفاده از ساحل تمیز کیش و آب‌های نیلگون و زلال خلیج فارس است. علاوه بر گردش، پیاده روی، دوچرخه سواری، استراحت در ساحل و شنا، این جزیره دارای انواع تفریحات و ورزش‌های آبی و ساحلی است و نزدیک بودن هتل به این بخش از جزیره می‌تواند یک امتیاز مثبت تور کیش باشد.

هتل میراژ از جمله هتل‌هایی است که فاصله کمی با ساحل داشته و نزدیک بسیاری از جاذبه‌های گردشگری قرار دارد. برای نمونه، دسترسی به تفریحات آبی و ساحلی از این هتل ظرف چند دقیقه امکانپذیر بوده و برای رسیدن به پلاژ آقایان و بانوان حدود پنج دقیقه رانندگی با خودرو اجاره‌ای یا تاکسی نیاز است.

هتل میراژ کیش - کاماپرس

نزدیکی به مراکز خرید و بازارها

برخی از گردشگران برای خرید و گشت و گذار در مراکز خرید مدرن این جزیره راهی کیش می‌شوند. هتل میراژ برای این دسته از گردشگران نیز یک محل اقامتی ایده آل است؛ به طوریکه دسترسی به بسیاری از مراکز خرید از جمله مرکز تجاری کیش، بازار زیتون، بازار مروارید، بازار بهکیش، بازار پانیذ و بازار پردیس 1 در کمتر از سه دقیقه رانندگی ممکن است.

این هتل با سایر بازارها و مراکز خرید کیش نیز فقط چند دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل میراژ با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی دیگر جزیره کیش نیز کم و به اندازه پنج تا هفت دقیقه رانندگی با خودرو است.

امکانات ورزشی در داخل هتل

هتل میراژ کیش دارای امکانات تفریحی و ورزشی برای مسافران است. برای نمونه می‌توان از امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن اسپا و سالن ماساژ نام برد که استفاده از آنها برای مسافران تور کیش رایگان است. این هتل کیش دارای سالن مجهز بیلیارد است و علاقه­مندان به این ورزش نیز می‌توانند از امکانات هتل به صورت رایگان استفاده کنند.

خدمات مناسب برای گردشگران تور کیش

در این هتل کیش خدمات بسیار خوبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. یکی از این خدمات ارائه خودروهای کرایه‌ای است و مهمانان هتل می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شرکت‌های دیگر مستقیما خودرو لوکس مورد نظر خود را از هتل کرایه کنند.

همچنین خدماتی مانند خشکشویی و تاکسی سرویس نیز در این هتل وجود دارد. این هتل برای تور کیش امکانات گشت شهری نیز در نظر گرفته است تا مسافران بتوانند با کمترین هزینه از جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید جزیره استفاده کنند.

هتل میراژ کیش - کاماپرس

«نت کیش»؛ تخصصی‌ترین عرضه کننده تور جزیره کیش

نت کیش، یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کنندگان تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های تور کیش است.

علاقه‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور کیش و رزرو هتل می‌توانند به وبسایت netkish.net یا به آدرس کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز