لوکس ترین تور دبی برای تعطیلات آخر هفته تیر 1403

دبی_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات تفریحی و گردشگری جذاب به یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری خاورمیانه و حتی جهان تبدیل شده است. این اتفاق باعث افزایش قابل توجه آمار گردشگران این شهر پر جاذبه و توریستی شده است.

به گزارش کاماپرس، جاذبه‌های گردشگری فوق لاکچری در  دبی، گردشگران زیادی را با ملیت‌های مختلف به سمت این شهر شیخ نشین می‌کشاند. به خصوص فصل تابستان و تفریحات دریایی جذابیت‌های این شهر را بیشتر کرده است. با توجه به در پیش بودن تعطیلات چند روزه تیرماه، شرایط خرید تور دبی فراهم شده و مسافران ایرانی فرصت بازدید از این شهر را در فصل تابستان خواهند داشت.

دبی_کاماپرس

بیشتر بخوانید:

در این گزارش شرایط و امکانات تور دبی در تیر ماه بررسی شده است.

در بازه زمانی 24تا 27 تیر تورهای متعددی برای سفر به دبی در نظر گرفته شده است که بین 14تا 43 میلیون تومان قیمت دارند. تور هتل 5ستاره Atlantis The Palm  با پرواز فلای دبی که 45 دقیقه بامداد تهران را ترک می‌کند، برای هر نفر 46 میلیون و 731هزار تومان قیمت دارد. این تور شامل خدمات تراسفر فرودگاهی و هتلی می‌شود.

تور هتل 5 ستاره Jumeirah Emirates Towers برای 3 شب و یک خانواده دو نفره 72میلیون و 431 هزار تومان هزینه دارد.

هتل 4ستاره Riu Dubai – All Inclusive به ازای هر نفر 33 میلیون و 681 هزار تومان قیمت دارد. پرواز رفت و برگشت این تور با ماهان ایر است. خدمات تور شامل ویزای 10 روزه توریستی،‌بیمه مسافرتی با پوشش کرونا امارات و بیمه مسافرتی می‌شود.

برای هتل 4ستاره Paramount Hotel Midtown توری با قیمت 28 میلیون و 285 هزار تومن در نظر گرفته شده است. این تور شامل یک اتاق دو تخته بدون وعده غذایی با بیمه مسافرتی است.

تور هتل 3ستاره Golden Sands Hotel Apartments که شامل خدمات ویزای 10 روزه توریستی بیمه مسافرتی با پوشش کرونا امارات و بیمه مسافرتی می‌شود برای سه شب 22 میلیون و 122هزار تومان هزینه دارد.

دبی_کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری شهر دبی

برج خلیفه یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در تور دبی است. این برج به عنوان نماد شهر دبی می‌تواند گزینه مناسبی برای عکس‌های یادگاری باشد.

پارک آبی وایلد وادی نیز یکی از گزینه‌های همیشگی گردشگرانی است که در فصل گرم تابستان اقدام به خرید تور دبی می‌کنند.

تفریحات آبی در این فصل شامل جت اسکی، غواصی در دبی، کروز و.. هستند. شما می‌توانید کایاک سواری، شنا با دلفین ها، غواصی و پاراسل سواری را نیز تجربه کنید.

سقوط از ارتفاع 33 متری با سرسره جمیرا اسکیرا می‌تواند تجربه هیجان‌انگیز دیگری برای توریست‌ها باشد. در کنار اینها، از بازدید آکواریوم دبی، موزه آینده دبی، دبی فریم، ساحل لامر و ده‌ها جاذبه دیدنی دیگر این شهر غافل نشوید.

متقاضیان می‌توانند تور لوکس دبی را از سایت‌های اینترنتی علی بابا و یا آژانس‌های مختلفی همچون طاها گشت، الی گشت، نهال گشت و غیره تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز