لوکس‌‌ترین کلید و پریز ایرانی در بازار

کلید و پریز برق-کاماپرس
ژیوار

اگر اخیرا کلید و پریز خانه یا دفتر محل کارتان خراب شده و می‌خواهید لوکس‌ترین مدل‌های کلید و پریز بازار را بخرید، این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. برند ایران الکتریک، ویرا الکتریک، جهان الکتریک و دلند برندهای معروف و شاخص در زمینه تولید کلید و پریز برق هستند که می‌توانید پریز جدید خود را از بین محصولات این برندها خریداری کنید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت‌های بهترین برند‌های ایران در تولید کلید و پریز برق می‌پردازد.

کلید و پریز ایران الکتریک

این برند از سال ۱۳۶۱ در کشور فعالیت می‌کند و به تولید مدل‌های مختلف کلید و پریز مشغول است. محصولات این برند متنوع هستند و دست شما را در انتخاب کردن باز گذاشته‌اند. ایران الکترونیک کلید و پریز برق را در مدل‌های مختلف لمسی، کابینتی و کلاسیک تولید می‌کند. مدل‌های برلیان و ارس از کلید‌های پرطرفدارتر تولید شده توسط این برند هستند. قیمت کلید و پریزهای ایران الکتریک بسته به مدل و طراحی، از حدود ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است. کلید و پریزهای مدل برلیان و ارس هر دو در چهار رنگ بژ، زغال سنگی، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود و قیمت آن از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغییر است. قیمت پریزهای کابینتی ایران الکترونیک از ۷۰۰ تومان شروع و تا پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود که البته میانگین قیمت آن حدود یک میلیون تومان است. قیمت کلیدهای لمسی این برند دو میلیون تومان است و ویژگی که دارند درخشش و روشنایی کلید برق است که این ویژگی در طول شب باعث می‌شود کلید برق خانه همیش مشخص باشد.  

بیشتر بخوانید:

کلید و پریز ویرا الکتریک

شرکت ویرا الکترونیک نیز یکی از برندهای تولیدکننده کلید و پریز برق است که محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند. این برند با طراحی‌های مدرن و ساده و مینیمال خود در بازار شناخته شده است. قیمت محصولات این برند نیز مانند اکثر برندها در محدوده قیمتی ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. محصولات این برند نیز مانند اکثر برندها در همان رنگ‌های طلایی، سفید و مشکی تولید می‌شود اما فرق محصولات آن‌ با تولیدات سایر برندها در این است که جهان الکتریک در تولیدات خود از رنگ های متالیک بیشتری استفاده می‌کند و محصولات در رنگ‌های مات تولید نمی‌شود و درخشش بیشتری دارند.

دریان سفر امید

کلید و پریز برق-کاماپرس

کلید و پریزهای برند دلند 

این برند نیز در سال ۶۱ تأسیس شد و چندین بار به و صورت متوالی در سال‌های ۶۶ تا ۶۹ تولیدکننده برتر بوده است. قیمت محصولات این برند از سایر برندهای دیگر کمتر است مثلا قیمت کلید و پریز برق دلند از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۴۰  هزار تومان بالا می‌رود. کلیدهای برق دلند ظاهری ساده و کلاسیک دارد که شما را هنگام انتخاب گیح نمی‌کند اما در عوض محصولات این کارخانه در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود که معمولا کمتر کارخانه‌ای مانند این رنگ‌ها را تولید می‌کند مانند رنگ آبی آسمانی، صورتی، زرشکی، کرم استخوانی، بنفش، صدفی، مسی، زیتونی و… 

کلید و پریز جهان الکتریک 

برند جهان الکتریک از سال ۶۱ این برند نیز جز برندهایی است که محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند. محدوده قیمتی محصولات این برند مانند  از ۴۰ هزار تومان شروع و تا ۱۰۰ هزار تومان بالا می‌رود. محصولات این برند در رنگ‌های سفید، سفید استخوانی، طلایی و بژ، زغالی و مشکی تولید می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران الکتریکجهان الکتریکدلند الکتریکویرا
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز