لوسید عربستان ؛ جایگزینی برای خودروی تسلا؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت لوسید موتورز، یکی از شرکت‌های تازه صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که قرار بود به‌عنوان اولین تولیدکننده خودروهای برقی خودران در خاورمیانه، جایگزین تسلا شود. با این‌حال نمودار سهام آن حرف متفاوتی برای گفتن دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اینوستور، این شرکت هم‌اکنون با کاهش ارزش سهام بیش از ۹۰ درصد نسبت به اوج خود در سال ۲۰۲۱ درصد زیادی از پتانسیل خود برای تبدیل شدن به تسلای بعدی را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

حالا سوال اصلی این است که آیا آینده این شرکت، ارزش شرط‌بندی دارد یا خیر. بسیاری از کارشناسان علاوه بر تحسین نرم‌افزار داخلی و پیشرانه لوسید نگرانی‌های را درباره وضعیت چالش برانگیز آن مطرح کرده‌اند.

بر اساس تجزیه و تحلیل‌ها این گروه تجاری ممکن است برای حمایت از استراتژی رشد خود نیاز به تأمین بودجه اضافی از طریق قرض یا فروش سهام داشته باشد.

نوسانات قابل توجه سهام لوسید را در ابتدا به اوج، یعنی ۱۸ دلار برای هر سهم رساند، این درحالیست که این عدد اخیرا به کمتر از ۶ دلار رسیده است.

با تمام این چالش‌ها به نظر می‌رسد سخنان مهندس ارشد این شرکت، اریک باخ، در نمایشگاه خودرو لندن نشان می‌دهد مدیران شرکت برای ورود به بازار خودروهای برقی چین مصر هستند.

انتهای پیام

روکش مارال
تهران آهن
آهن رویال
آریاپی
نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز