لندروور دیفندر 2023؛ نماد درخشان مهندسی مدرن انگلیسی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر بخواهیم از  خودرویی نام ببریم که بتواند مهندسی مدرن انگلیسی را به خوبی معرفی کند، آن خودرو بدون شک لندروور دیفندر خواهد بود. این خودرو در طول سال‌ها ثابت کرده است که ارزش اسم و رسمی که برای خودش به دست آورده است را دارد. مدل جدید آن نیز بسیار مدرن‌تر و راحت‌تر از گذشته است و توانسته دوستداران خودروهای شاسی بلند را به سوی خود جذب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لندروور دیفندر مدل 2023 یک شاسی بلند لوکس است که  به عنوان یک خودرو خانوادگی برای گذشت و گذار در شهر مناسب است و حتی می توان از آن برای کارهای سنگین مزرعه نیز استفاده کرد. علاوه بر آن، این شاسی بلند لوکس توانایی های آفرود زیادی دارد و مسیرهای ناهموار را به آسانی پشت سر می گذارد.

با این که لندروور دیفندر مدل 2023 در مقایسه با همتایانش از قیمت بیشتری برخوردار است، ولی به جرأت می توان گفت هیچ کدام از رقبا حال و هوا و شخصیت لندروور دیفندر را ندارد. مدل 2023 این شاسی بلند محبوب تغییراتی اساسی کرده است و شاسی یکپارچه و یک سیستم الکترونیکی کامل برای کنترل سیستم چهار چرخ محرک آن، از جمله موارد جدیدی هستند که به تجهیزات آن افزوده شده‌اند. به این ترتیب، تردیدی باقی نمی ماند که این خودرو می تواند با افتخار نشان دیفندر را روی خودش داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

لندروور دیفندر مدل 2023 با پیشرانه های مختلف بنزینی، دیزلی و هیبرید-پلاگینی به بازار عرضه می شود و برای هر کاربرد و سلیقه ای یک گزینه مناسب وجود دارد. کابین داخلی نیز بسیار جادار و کاربردی است و بسته به نوع پیکربندی بدنه می تواند پنج، شش، هفت یا هشت نفر را در خودش جا بدهد.

بیشتر ببینید و بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : لندروور
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز