بیوک انویژن 2024 ؛ خودرویی متعلق به آینده

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آن طور که پیداست کمپانی بیوک برای سال 2024 بسیار پرمشغله خواهد بود و قصد دارد محصولات جدیدی را روانه بازار کند. یکی از این محصولات جدید بیوک انویژن فیس لیفت شده است که در سگمت بسیار رقابتی شاسی بلندهای لوکس حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیوک انویژن (Envision) مدل 2024 به رقابت با شاسی بلندهایی مانند بی ام و ایکس 3، مرسدس بنز کلاس جی ال سی، و لینکلن کورسیر ( Lincoln Corsair) خواهد پرداخت. این مدل از یک زبان طراحی جدید بهره می برد که از بیوک وایلدکت (Wildcat) الهام گرفته است و نخستین خودرو از محصولات این برند است که از فناوری سوپر کروز رانندگی بدون دخالت دست بهره می برد.

زمان عرضه بیوک انویژن جدید اوایل سال 2024 در نظر گرفته شده است و جزییات فنی بیشتر درباره آن اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

کمپانی بیوک تاکنون مطلبی در مورد تغییر در پیشرانه بیوک انویژن 2024 اعلام نکرده است و به احتمال زیاد همان موتور مدل 2023 بر روی آن نیز تعبیه خواهد شد. این موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو قادر است 228 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و امکان انتخاب دیفرانسیل جلو و سیستم چهار چرخ محرک نیز برای مشتریان وجود دارد.

بیشتر ببینید و بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز