قیمت پژو 207 پانوراما دنده دستی و دناپلاس توربو اتومات مشخص شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرانجام پس ازگذشت بیش از یکسال از زمان پیش خرید خودروی دنا پلاس  و  پژو 207 پانوراما دستی و دعوتنامه این خودروها به ثبت نام کنندگان ارسال و قیمت این خودروها مشخص شد.

به گزارش کاماپرس، در ماه های خرداد و تیر سال 1398 ، گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به پیش فروش دنا پلاس توربو اتومات ، پژو 207 پانوراما دستی و پژو 207 پانوراما اتومات  کرد اما موعد تحویل این خودروها رسید و تحویل این خودروها مدتها به تعویق افتاد.

پیش از این مسئولان ایران خودرو از تولید بیش از 2 هزار دستگاه دنا پلاس توربو اتومات و بیش از 700 دستگاه خودروی پژو 207 پانوراما دنده دستی خبر داده و اعلام کرده بودند مدارک و مستندات قیمت تمام شده تولید این دو خودرو به منظور تعیین قیمت نهایی به مراجع ذی صلاح ارائه شده است.

پژو 207 پانوراما؛ 156 میلیون،  دناپلاس توربو اتومات؛ 252 میلیون و 600 هزار

بنا به اعلام خبرآنلاین اکنون به نظر می رسد شورای رقابت قیمت این خودروها را تعیین کرده است چرا که گروه صنعتی ایران‌خودرو با ارسال دعوت‌نامه برای مشتریان، قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک را برای حواله های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد. همچنین در دعوتنامه های ارسالی قیمت ۲۰۷i پانوراما دنده ای نیز با موعد تحویل تابستان امسال معادل ۱۵۶ میلیون تومان تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

بر اساس این گزارش قیمت‌های اعلام شده برای پژو 207 پانوراما دنده دستی و دناپلاس توربو اتوماتیک صرفا برای پیش خریدکنندگان سری اول این دو خودرو است و بر اساس اعلام ایران خودرو دارندگان حواله های مربوط فصل بهار و تابستان با قیمت کمتری خودرو را تحویل خواهند گرفت.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت پژو 207 پانوراما دنده دستی و دناپلاس توربو اتومات مشخص شد

  1. زهرا گفته:

    ماشین پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک سری اول تحویل تیر بوده است. این در حالی است که در شهریور ماه اولین سری ۲۰۷پانوراما دستی ۱۵۶ میلیون و دناپلاس توربو اتومات؛ ۲۵۲ میلیون قیمت گذاری شد. الان با ۶ ماه تاخیر با این قیمت بالای 252 میلیون ماشین را میخواهند تحویل بدهند؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز