پیش فروش کوئیک آر و 8 محصول دیگر سایپا با موعد تحویل پایئز 1400

شرکت سایپا طی اطلاعیه ای از آغاز پیش فروش کوئیک آر و 8 محصول دیگر این شرکت با موعد تحویل پائیز 1400 و سود مشارکت در تولید خبر داد.

به گزارش کاماپرس، گروه خودروسازی سایپا در تداوم سیاست پیش فروش های متوالی دور جدیدی از پیش فروش محصولات خود را از امروز 15 شهریورماه 1399 کلید زد. در این دوره از پیش فروش سایپا، پیش فروش کوئیک آر و 8 محصول دیگر شامل؛ ساینا معمولی و ساینا.اس، خودروی شاهین، کوییک دنده‌ای، خودرو تیبا در دو مدل معمولی و تیبا 2 و وانت 151 در دو مدل معمولی و آپشنال انجام می شود.

مبالغ در نظر گرفته شده علی الحساب پیش پرداخت برای خودروهای مذکور به شرح ذیل است؛

خودروی شاهین                          800 میلیون ریال

خودروی کوئیک آر                         507 میلیون ریال

آریاک سفر

خودروی کویئک دنده ای                472 میلیون ریال

خودروی ساینا اس                      398 میلیون ریال

خودروی ساینا معمولی                381 میلیون ریال

خودروی تیبا معمولی                   356 میلیون ریال

خودروی تیبا 2                             389 میلیون ریال

سایپا وانت 151                          327 میلیون و 500 هزار ریال

سایپا وانت 151 آپشنال                407 میلیون و 500 هزار ریال

سود مشارکت در نظر گرفته برای این طرح 6 درصد و سود انصراف 3 درصد است.

زمان تحویل خودروهای پیش فروش شده در این طرح پائیز سال 1400( مهر، آبان و آذر سال آینده ) است. متقاضیان به منظور ثبت نام می توانند از ساعت 10 صبح امروز شنبه پانزدهم شهریور 1399 تا سه شنبه هجدهم همین ماه به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipa.iranecar.com  مراجعه کنند.

قیمت خودرو زمان تحویل چگونه محاسبه می شود؟

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

ضمنا در این اطلاعیه تصریح شده است که قیمت خودرو در زمان تحویل بر اساس قیمت روز کارخانه طبق قرارداد محاسبه می شود.

در این طرح محدودیت‌های قبلی اعمال شده در پیش فروش های این شرکت همچون محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی لحاظ  شده است.

ضمنا برندگان قرعه کشی طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش کوئیک آر و 8 محصول دیگر سایپا با موعد تحویل پایئز 1400

  1. احمد محمدی گفته:

    در مرحله اول و حکم ادب سلام جناب مدیر محترم ما را سر کار گذاشتید یا خودتون را زیرک حساب می کنید. از بهمن ۹۸ تا ابان ۹۹ ۱۰۰ درصد افزایش قیمت خودر در نه ماه بعد سود مشارکت به ما ۵۲۰۰ میشه خوب جناب مدیر به نظر شما اگه پول پیش پرداخت را داده بودیم طلا حالا سه برابر نشده بود که حالا دیکه نمی تونیم برا تکمیل وجه اقدام کنیم خوب به نظر شما خدا هست یا نه اگه هست که حق ما مردم را از شما خدا نشناس ها بگیره اگه که نیست دم شما گرم بتازید که جلو دار ندارید کسی با شما کاری نداره مقصر ما هستیم ( مرگ بر امریکا )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز