قیمت پژو پارس TU5 و رانا در بازار چند؟

بررسی قیمت ها در بازار خودرو حکایت از آن دارد که قیمت پژو پارس TU5در بازار خودرو 207 تا 215 میلیون تومان و قیمت خودرو رانا حدود 164 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، درماه های اخیر و با افزایش نرخ ارز قیمت خودروهای داخلی به صورت افسارگسیخته رشد کرده و آرامش نسبی بازار ارز در هفته های گذشته هم تاثیری در کاهش قیمت ها نداشته است.
البته فعالان بازار خودرو می گویند که علاوه بر نوسان بازار ارز، تورم انتظاری و کمبود عرضه در رشد قیمت‌ خودرو هم نقش مهمی را بازی می کنند و تا بازگشت آرامش به بازار ارز و برقراری تعادل میان عرضه و تقاضا، قیمت خودروهای داخلی روندی کاهشی نخواهند داشت.

نگاهی به قیمت برخی خودروهای داخلی

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت پژو پارس TU5 در بازار طی ماه های اخیر رو به افزایش بوده و در حال حاضر برای خرید یک دستگاه پژو پارس tu5 از کارخانه 134 میلیون و 670 هزار تومان و برای خرید از بازار آزاد 207 تا 215 میلیون تومان باید بپردازید.قیمت رانا هم از سوی ایران خودرو، 93 میلیون و 140 هزار تومان درج شده و در بازار 164 میلیون تومان است.

در صورتی که خودروی محبوب دنا را در طرح های پیش فروش، فروش فوری و … تحویل بگیرید 122میلیون و 500 هزار تومان باید بپردازید اما در بازار آزاد 220 میلیون تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

دنا پلاس هم مشتریان خاص خود را دارد، این خودرو از سوی شرکت ایران خودرو، 120 میلیون و 92 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد اما در بازار آزاد 311 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت سمند سورن هم در بازار 190 میلیون تومان است اما در صورت تحویل از سوی کارخانه، 100 میلیون و 650 هزار تومان خواهد بود.
پژو 206 تیپ 5 هم از جمله خودروهایی است که همیشه طرفداران خودش را داشته است این خودرو در بازار 202 میلیون تومان قیمتگذاری شده است اما در صورتی که در طرح های پیش فروش، فروش فوق العاده یا فوری برنده شوید می توانید این خودرو را 103 میلیون و 404 هزار تومان بخرید.

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت پژو پارس TU5 و رانا در بازار چند؟

  1. حسین گفته:

    قیمت های کارخانه محصولات اشتباه میزنین واقعا جای تاسف داره
    یک جستجو ساده تو اینترنت قیمت کارخانه محصولات رو بهتون میده قیمت کارخانه دنا ۱۲۲ و دنا پلاس ۱۲۰ میلیون حالتون خوبه؟

  2. علی سجادی گفته:

    واقعا جای تعجب داری وقتی یک سرچ ساده برای دیدن قیمت ماشین ایرانی میزنی با چندین قیمت متفاوت روبرو میشید نمیدونم چرا نظارتی نیست روی قیمت های خودرو واقعا مسخره است ملت خوب سر کارن از موقع ای که قراره با قرعه کشی به مردم خودرو سواری واگذاری انجام بشه بالای 15 بار ثبت نام کردم ماشین هم ندارم 50سال سن منه تا حالا ماشین به اسمم نبوده نمی دونم قرعه کشی چطوری انجام میشه واقعا حای تعجبه از همکارای من یه بار ثبت نام کردن به اسمشون در امده در صورتی که پدر خانواده ماشین داره ولی به اسم پسرش و دخترش در آمده ، واقعا برای من جای تعجبه چطوری کسی که توی عمرش ماشین نداشته و به اسمش ماشین تا حالا نبوده چطوری بعده 15 بار ثیت نام هنوز به اسمش در نمی اد ولی برادر خانمم ماشین داشت و فروخت بلافاصله ثبت نام کرد 207 ذر قرعه کشی برنده شد ، نمیدونم چطوری والا خوب سر کارمون گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز