پیش فروش پژو 206 تیپ 2 با موعد تحویل بلند مدت کلید خورد

ثبت نام برای پیش فروش 5 خودرو از محصولات ایران خودرو از جمله خودروی پرطرفدار پژو 206 تیپ 2 با موعد تحویل بلند مدت از امروز (6 شهریور) آغاز شد.

به گزارش کاماپرس، ایران‌خودرو پنج محصول پرطرفدار خود ( دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، سمند سورن و پژو 206 تیپ 2) را در طرح پیش فروش مشارکت در تولید شهریورماه عرضه کرده است و متقاضیان می توانند از امروز تا دهم شهریورماه در این طرح ثبت نام کنند.

بازه زمانی تحویل خودرو‌ها هم از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ تعیین شده است و مطابق بخش‌نامه ، متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و حداکثر تا سه روز کـاری پـس از پایـان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام می شود.

محدودیت های اعمال شده از سوی وزارت صمت

بنا به اعلام واحدمرکزی خبر صدا و سیما، مطابق مصوبات کمیته خودروی وزارت صمت، برای مشارکت مشتریان واقعی و حذف واسطه ها در این طرح پیش فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارایه گواهی‌نامه رانندگی، اعمال شده است.

راز آسمان پایتخت

همچنین فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، عدم امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی و انطباق شماره حساب و تلفن با نام متقاضی هم در نظر گرفته شده است.

انتخاب شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی، امکان شرکت در این طرح را ندارند و ابطال گارانتی خودرو، در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو هم شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

علاوه بر این‌که افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت، سند فروش خودرو هم پس از تحویل، به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه حساب و فک رهن، تحویل مشتریان خواهد شد.

این بخش‌نامه فروش یادآور شده در صورتی‌که افراد فاقد گواهی‌نامه و یا دارای پلاک فعال در طرح ثبت نام کنند، علاوه بر بی اثر شدن این ثبت‌نام، از مشارکت در فروش محصولات ایران‌خودرو به مدت سه سال محروم خواهند شد.

شایان ذکر است؛ متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یادشده به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را ثبت نام کنند.

گزارش های مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز