پژو 207 پانوراما و دناپلاس های پیش فروش شده چرا تحویل نمی شوند؟

به گفته معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، دلیل تأخیر در تحویل دنا پلاس و پژو 207 پانوراما، عدم ابلاغ قیمت نهایی از سوی مراجع مرتبط است.

به گزارش کاماپرس، درحالی که بیش از یکسال از زمان پیش خرید خودروی دنا پلاس ، پژو 207 پاناروما دستی و پژو 207 پانوراما اتومات برخی مشتریان ایران خودرو می گذرد اما هنوز دعوتنامه این خودروها به ثبت نام کنندگان ارسال نشده و همین موضوع نارضایتی بسیاری را برای خریداران به همراه داشته است.
خرداد و تیر سال گذشته، شرکت ایران خودرو اقدام به پیش فروش دنا پلاس ، پژو 207 پاناروما دستی و پژو 207 پانوراما اتومات گرفت اما هنوز خبری از تحویل این خودروها نیست.
بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره می گوید: تاکنون بیش از 2 هزار دستگاه دنا پلاس و بیش از 700 دستگاه خودروی پژو 207 هاچ بک پانوراما تولید شده است، اما متاسفانه بعد از گذشت بیش از یک ماه و نیم از زمان ارسال مدارک و مستندات قیمت تمام شده تولید این دو خودرو، هنوز مراجع ذی صلاح قیمت نهایی را به ایران خودرو ابلاغ نکرده اند.

ایران خودرو آماده تحویل خودروهاست

رحمانی در گفت و گو با فارس تصریح می کند: ایران خودرو آماده تحویل خودروهای دنا پلاس و 207 پانوراما به مشتریان است و ضمن عذرخواهی از مشتریان اعلام می‌کنیم که اگر چه خودروهای مذکور آماده تحویل به مشتریان است و صرفاً به سبب عدم اعلام قیمت قطعی خودرو توسط مرجع تعیین شده، امکان تحویل فراهم نشده است اما بابت تاخیر در تحویل خودروها، مقید به پرداخت جریمه تاخیر هستیم.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار می کند: در واقع عدم ابلاغ قیمت نهایی محصولات این گروه خودروسازی از سوی مراجع ذی صلاح باعث سردرگمی مشتریان شده و انتظار می رود با اعلام قطعی قیمت، این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.
او تأکید می کند: به محض ابلاغ نهایی قیمت دو محصول مورد نظر، دعوتنامه برای مشتریان ارسال خواهد شد.

آریاک سفر

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو 207 پانوراما و دناپلاس های پیش فروش شده چرا تحویل نمی شوند؟

  1. مهدی گفته:

    قیمت خودرویی که پولش رو گرفتید با چند برابر قیمت تحویل بدید حالا دو قرون جریمه منت نداره قراردادهای خودرو سازان باطل و نامشروع است . وقتی شرکت در زمان پیش فروش ۶۰ میلیون گرفته است پس افزایش قیمت هم باید در مبلغ ۶۰ میلیون لحاظ شود چون شرکت با اون ۶۰ میلیون قسمت اعظم لوازم رو خریداری کرده است و عملا از بابت افزایش جدید سود مرکب اخذ میکند که نامشروع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز