قیمت پراید باز هم 90 میلیونی شد

قیمت پراید ، ارزان ترین خودوری داخلی از مرز روانی 90 میلیون تومان گذشت تا دست متقاضیان از این خودرو باز هم دورتر از قبل شود.

به گزارش کاماپرس، اردیبهشت سالجاری قیمت پراید به بیش از 90 میلیون تومان رسید اما سیاست های وزارت صمت از جمله پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو، کاهش قیمت پراید را به همراه داشت، اما ماجرا به همین جا ختم نشد و با توقف تولید پراید دوباره شاهد افزایش قیمت این خودرو هستیم.
رشد افسارگسیخته پراید در روزهای اخیر این نگرانی را در بین متقاضیان خرید این خودرو ایجاد کرده است که شاید دیگر قادر به خرید پراید نشوند چون توان اقتصادی آنها جوابگوی خرید خودروی دیگری نیست و جایگزینی هم برای این خودرو وجود ندارد، در حال حاضر تیبا از لحاظ قیمت نزدیکترین خودرو به پراید است که آن هم حدود 15 میلیون تومان گرانتر از پراید فروخته می شود.

قیمت مدل های مختلف پراید

به گزارش همشهری آنلاین بررسی های میدانی نشان می دهد، قیمت پرایدکه تا محدوده ۸۶ میلیون تومان عقب نشسته بود بار دیگر با اوج گیری قیمت ها در بازار از مرز روانی ۹۰ میلیون تومان گذشت و فعالان بازار نرخ هر پراید ۱۱۱ را برابر با ۹۱ میلیون و پانصد هزار تومان اعلام کردند.
براین اساس بهای پراید ۱۳۱هم ۷۹ میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آخرین گزارش ها از بازار نشان می‌دهد که قیمت خودروهای پژو پارس ساده ۱۶۲ میلیون ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲برابر با ۱۵۴ میلیون، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۸۵ میلیون تومان ، دنا پلاس دنده ای توربو ۲۸۵ میلیون تومان ، دنا پلاس دنده ای ساده ۲۳۹ میلیون تومان و تیبا ۲ برابر با ۹۹ میلیون تومان گزارش شده است.
اما در حالی که قیمت بسیاری از خودروها افزایشی است، خودرویی مثل سوزوکی گراند ویتارا طی چند روز اخیر با کاهش چشمگیر مواجه شده است به طوری که طی دو روز گذشته قیمت این خودرو از ۷۷۰ میلیون تومان به ۷۴۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت خودرو سیتروئن سی ۳ طی دو روز گذشته از ۶۴۵ میلیون تومان به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز