پژو 206 صندوق دار و سمند ال ایکس در بازار چند؟

امروز در بازار آزاد خودرو، پژو 206 صندوق دار(مدلv۸)، ۱۷۶ میلیون تومان و سمند ال ایکس ۱۳۳ میلیون تومان، در اختیار مشتری قرار می گیرد.

به گزارش کاماپرس براساس اعلام اتحادیه فروشندگان خودرو، امروز(۲۶ تیر ۹۹) خودروهای مختلف تولید داخل بین 77 تا 277 میلیون تومان به فروش می رسند، ارزانترین خودرو پراید ۱۳۱ با قیمت 77 میلیون تومان و گرانترین خودروی اعلام شده توسط اتحادیه، پژو ۲۰۷ اتوماتیک است که قیمت آن در بازار آزاد ۲۷۷ میلیون تومان است.
با وجود اعلام قیمت از سوی اتحادیه فروشندگان خودرو، فعالان بازار خودرو معتقدند که بازار در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست و در این شرایط بهترین راهکار یافتن دقیق قیمت روز خودرو این است که خریداران و فروشندگان تماس های مکرر با سایر فروشندگان و نمایشگاه ها داشته باشند تا به متوسط قیمت دست پیدا کنند.
البته سعید موتمنی، رییس اتحادیه فروشندگان خودرو در این باره می گوید: در حال حاضر خرید و فروش خودرو‌ها با نوسان حدود ۲ میلیون تومانی در بازار انجام می‌شود.

ارزانترین و گرانترین خودروهای داخلی

موتمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، می گوید: پراید ۱۳۱، پراید ۱۱۱ و تیبا ۲ به ترتیب با قیمت ۷۷ میلیون تومان، ۸۷ میلیون تومان و ۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند همچنین تیبا ۸۹ میلیون تومان، ساینا ۹۹ میلیون تومان و کوییک ۱۰۹ میلیون تومان معامله می‌شوند.
رییس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه می دهد: پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ مدل (v۸) به ترتیب با مبلغ ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۷۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.
به گفته موتمنی، سمند ال ایکس ۱۳۳ میلیون تومان، پژو پارس ۱۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۲۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۷۷ میلیون تومان و دنا پلاس ۲۴۲ میلیون تومان است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

 

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “پژو 206 صندوق دار و سمند ال ایکس در بازار چند؟

  1. نادر گفته:

    وقتی دولت قیمت را بالا مبره کسی مفسد اقصادی بحساب نمیاد وای بحال کسی که یک عمر نخورده وجمع کرده وده تا را کرده بیست تا واونهم میدونیم باچه مکافاتی خودش را بالا کشیده وتا اون بالا رسیده حبس ابد بهش تعلق میگیره و بهتره بگویم حق را به هیچ کدام نمیدم وزحمت فراوان هم نباید به کسی حق خالی کردن جیب مردم را بده ونهایتا دوبشقاب بیشتر میخوری یا دوشهر بیشتر میبینی وهمه جا اسمان ابی ست واخرش اون شتر درخانه شماهم میشینه فقط ازانسانیت وفهم وشعور چیزی ادم ازخودش بجا میگذاره وفراموشش نمیکنند ولازمه به کسی که به بنده زنک زد وگفت شما برنده خودرو ازطرف شرکت روبیکا شدید ومبلغی باید بریزید تشکر کنم ازایشان که درتمام دنیا از جانبازان باافتخار یاد میکنند ولی شما جیب یک جانباز شیمیایی را خالی کردید و لازمه بکویم اسم طرف وشماره حسابش وتلفنش هم مشخصه ولی کسی قدمی برنمیداره

  2. علی اکبر فتح الهی گفته:

    سلام اقا مهدی عزیز منطورت از خر همون مردم ضعیف و کارگر هستند که هر چی زحمت میکشند به تورم نمی رسند تا بتونند ماشین خوب بخرند مجبورا به پراید کفایت می کنند در حالی که میدونند کیفیت ندارد. یکی از همون ادمها منم.
    یک کم بیشتر شرایط را درک کنیم. ممنون

  3. سعید گفته:

    سلام
    اقا فتح‌الهی بزرگوار :
    شما اقا و سرور هستی و جایگاهی بالای چشم داری
    چون با زحمت پول درمیاری و با رنج امورات میگذرونی
    منم یکی مثل خودتم
    اما باید قبول کنی که اشتباه بزرگی مرتکب شدی اگه پراید صفر خریدی
    نباید صفر میخریدی
    ی ماشین مدل پایین‌تر پیدا میکردی میخریدی و صفر نمیخریدی تا بلکه به نتیجه برسه
    البته جسارت منو میبخشی قصد فضولی ندارم فقط نظر خودمو گفتم و نمیخاستم بی ادبی کنم
    عذر خواهی میکنم

  4. سامان گفته:

    جک s5 به پول ایران حدود ۶۰ میلیون میفته و با ۳۰۰ ۴۰۰ میلیون گمرک قیمتو بالا میبرن تا مثلا از تولید ملی حمایت شه .
    آخه این چه وضعیه که باید ۷۰ تومن بدی پراید؟ اگه ماهی ۲ میلیون بتونی پس انداز کنی ۳ سال زمان میبره که بتونی یه پراید بخری . این وسط خیلی چیزارو از دست میدی . از قوطی حلبی آشغال تره ، واقعا متاسفم . با این اوضاع آدم افسرده هم نشه؟

  5. ایرانی گفته:

    اگه درست دقت کنیم با سیاست های اعمال شده و وضعیت نابسامان اقتصادی جامعه و دولت انگار هیچکس توجهی به اقشار آسیب پذیر نداره. اگه شما پول داشته باشی مشکل معیشتی نداری.واقعیت های جامعه ما شرایط موجود است.اقلام مصرفی روزانه افزایش قیمت دارند. تولیدکننده های داخلی هم به ندرت از بالا رفتن قیمت بهره می برند.دولت و دستگاه های اجرایی هم به این نتیجه رسیده اند که خودشان را درگیر مشکلات بازار نکنند چرا که درحال حاضر کرونا یقه شان را چسبیده است مردم هم هرچه به سرشان بیاید خودخواه تر شده و اصلا به فکر مشکلات هموطنان آسیب دیده شان نیستند.خودروسازان در شرایط موجود حداکثر استفاده را برده اند و با توجه به بازارگرمی های به عمل آمده و انحصار بازار مجوز افزایش قیمت را برای خودروهایی که فقط در جهان سوم خریدار داردگرفته اند.مشکل اصلی این است که همین تولید هم به دست مصرف کننده واقعی نمیرسد.یعنی اگر بنا بر این بود مطمئن باشید که قادر به کنترل آن هستند اما به دلایلی که من و شما میدانیم بهتر است دلالی و بازارگرمی حاکم باشد.شرکت های خودروساز اگر تولیداتشان به مصرف کننده واقعی برسد باید در به در دنبال مشتری بگردند یا وام بدهند که مردم خودرو های انبارشده آنان را بخرند. خیلی از اینگونه واگذاری ها نگذشته….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز