قیمت تیبا 2 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

لست سکند

پراید هاچ بک – سایپا 111 –  و تیبا 2 از خودروهای تولیدی پرطرفدار گروه خودروسازی سایپاه هستند که اولی از خط تولید خارج شده ولی دومی با حداکثر ظرفیت در حال تولید است اما خرید این دو خودرو در بازار برای متقاضیان چقدر تمام می شود؟

به گزارش کاماپرس، خودروهای کم استهلاک و کم مصرفی همچون پراید هاچ بک و تیبا 2 در میان قشر جوان و تازه شاغلانی که به خودروهایی با این ویژگی نیاز دارند بسیار پرطرفدار هستند. این دو خودرو به دلیل کم ظرفیت بودن اتاق و ظرافت بدنه چندان مناسب خانواده های پرجمعیت نیستند اما بانوان جوان به شدت به این خودروها تمایل دارند.

البته در بازار کنونی خودروی ایران این دو خودرو به دلیل قیمت کمتری که نسبت به سایر خودروهای سواری همچون پژو 206 دارند، از سوی طیف گسترده ای از متقاضیان با تقاضای خرید مواجه می شوند.

بررسی وضعیت بازار این دو خودرو نشان می دهد با وجود آن که مسئولان صنف نمایشگاه داران از راکد بودن بازار خودرو می گویند اگر شما فروشنده این خودروها باشید به سرعت می توانید خودروی خود را در بازار نقد کنید و چنانچه خریدار پراید هاچ بک و تیبا 2 باشید باید برای خرید خودروی مناسب با بودجه خود چند روزی در بازار جستجو کنید.البته اگر پرداخت چند میلیون بالاتر برای شما مشکلی ایجاد نکند می توانید این دو خودرو را در بازار با سرعت خریداری کنید.

قیمت ها با پیش فروش تعدیل نشد

راز آسمان پایتخت

بررسی های ما نشان می دهد قیمت پراید 111 صفر کیلومتر یا در حد صفر در بازار در حال حاضر 88 تا 90 میلیون تومان است. انواع کارکرده این خودرو – یک مدل یا دو مدل پائین تر- نیز در بازار با اختلاف قیمت 10 تا 15 میلیون کمتر از خودروی صفر به فروش می رسد.

ضمنا بررسی های ما حکایت از آن دارد که اگر متقاضی خرید تیبا 2 صفر کیلومتر هستید برای مدل ساده – بدون رینگ اسپرت – و سفید رنگ آن باید 97 میلیون تومان بپردازید و اگر خواهان تیبا 2 با رینگ اسپرت و رنگ های متالیک هستید قیمت 3 تا 5 میلیون تومان بالاتر است.

شایان ذکر است؛ انتظار می رفت با پیش فروش های قبلی انجام شده قیمت تیبا 2 و حتی پراید هاچ بک اندکی در بازار تعدیل شود اما به نظر می رسد افزایش قیمت ارز اثر این پیش فروش ها را خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز