قرعه کشی کوئیک اس با 102 هزار و 800 متقاضی برگزار شد

لست سکند

قرعه کشی طرح پیش فروش سه محصول سایپا درحالی برگزار شد که کوئیک اس با 102 هزار و 800 متقاضی، بیشترین طرفدار را نسبت به دو خودرو دیگر به خود اختصاص داد.

به گزارش کاماپرس، طرح پیش فروش سه محصول شاهین، کوییک اس و ساینا اس سایپا از ۲۳ تا ۲۵ تیرماه انجام شدو مراسم قرعه کشی این طرح هم امروز (28 تیر ماه) برگزار شد، برهمین اساس ۱۴ هزار نفر به عنوان منتخبان نهایی طرح پیش فروش، معرفی شدند و ۵۰ درصد رزرو هم برطبق قرعه کشی مشخص شدند.
در طرح پیش فروش سایپا، ۲۴۹ هزار و ۱۵۶ نفر ثبت نام کردند ، از این میان ۱۰۲ هزار و ۸۰۳ نفر متقاضی خودروی کوئیک اس، ۷۷ هزار و ۷۲۷ نفر برای شاهین و ۶۹ هزار و ۲۶ نفر برای ساینا اس بودند.

برندگان علاوه بر اطلاع رسانی در سایت سایپا با ارسال پیامک نیز از برنده شدن خود در این قرعه کشی مطلع می شوند.

شرایط طرح پیش فروش

راز آسمان پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در طرح پیش فروش شرکت سایپا، خودرو شاهین با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ماه ۹۹، کوییک S با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و خودروی ساینا S با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن یا اسفند ۹۹ عرضه شدند.
قیمت این محصولات غیر قطعی است و برندگان قرعه کشی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا وجه علی الحساب پیش پرداخت را واریز کنند و در صورت عدم تکمیل وجه، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب ابطال می‌شود ضمن اینکه سند خودرو به مدت یک سال در رهن سایپا باقی می‌ماند و تا آن زمان، غیر قابل فروش به صورت وکالتی یا صلح خواهد بود.
همچنین خریدار باید فاقد پلاک فعال خودرو و دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خودرویی از هیچ یک از شرکت‌های خودروسازی داخلی (ایران خودرو و سایپا) تحویل نگرفته باشد.
چهارمین مراسم قرعه کشی محصولات سایپا، از ساعت ۱۰ صبح فردا با عنوان مشارکت در تولید برای همین سه مدل خودرو و سه مدل دیگر با بازه تحویل شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و به وجوه سپرده مشتریان این خودروها، سود مشارکت هم تعلق می گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قرعه کشی کوئیک اس با 102 هزار و 800 متقاضی برگزار شد

  1. کارگر شرکتی گفته:

    قرعه کشی دروغه محض می باشد معلوم نیست این خودروها به چه کسی تعلق می گیرد افرادی که ماشین دارند به اسمشان در می آید و اشخاصی مثل من هم که به برکت فاصله طبقاتی فاحش و باند و باند بازی های افراد ذی نفوذ هنوز در کف یک حلبی شکسته نیرز مانده ایم شاید مشیت الهی در این باشد .

  2. مهدی عسگری گفته:

    من نمیفهمم این آدما کیا هستن اینجور میرن توصف وایمیستن واسه ماشینی ک ارزشش نهایتنا ۵۰تومن اما باید صدمیلیون بدن تازه تا یکسال هم ن میتونن بفروشن ن وکالتی بدن بره شاید شخصی بعد چن ماه پول لازم شد خاست تبدیل کنه ماشینو…
    توروخدا واسه خودتون ارزش قاعل بشید این یه بی احترامیه ب همه..

  3. علیرضا گفته:

    سلام به من پیام اومده برنده شدید میرم توسایت سایپا کد پیگیری رو وارد میکنم میگه شما برنده نشده اید!!!!

    سامانشون باهم هماهنگ نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز