قیمت هندوانه و انار شب یلدا چند؟

ژیوار

فعالان بازار میوه و تره بار می گویند امسال به علت کرونا شب یلدا فروش آنچنانی نخواهد داشت و قیمت ها تغییر نمی کند، با این حال قیمت هندوانه و انار شب یلدا چند؟

به گزارش کاماپرس، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه می‌گوید: برای داشتن شب یلدایی پر رونق میوه‌فروشان قول داده‌اند که میوه‌ها را با سود کمتری به مردم بفروشند.قیمت هندوانه در سطح شهر کیلویی ۹ هزار تومان است و قیمت هر کیلو انار بین 8 تا 16هزارتومان است. البته درباره انار این نکته را باید یادآور شد که بستگی به نوع انار ممکن است قیمت ها گران تر هم باشد.

تجازت نیوز نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه معتقد است که امسال شب یلدا با کمبود میوه رو به رو نیستیم. شب یلدا تنها یک شب است و چنانچه قرار باشد 10 شب از این مراسم‌ها در کشور برگزار شود باز هم برای تامین میوه مردم مشکلی نداریم.

اسدالله کارگر درباره مصرف میوه مردم در شب یلدا به تجارت‌نیوز گفت: انار، هندوانه، خرمالو و کدو حلوایی چهار قلم میوه منحصر به فرد شب یلدا است که تمام این کالاها در میادین میوه و تره‌بار مرکزی وجود دارد.

او اظهار کرد: قیمت هندوانه در سطح شهر کیلویی 9 هزار تومان است. قیمت هر کیلوکدو حلوایی هفت هزار و 600 تومان و خرمالو کن کیلویی 23 هزار و 400 تومان است.

دریان سفر امید

 انار شب یلدا کیلویی چند؟

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه بازار میوه در آرامش به سر می‌برد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی تالار‌های پذیرایی و برچا نشدن مراسم‌های مختلف، تقاضای چندانی در بازار نیست.

او قیمت هر کیلو انار شیراز را ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انار دماوند ۱۲ تا ۱۹ هزار تومان، انار ساوه ۷ تا ۱۲ هزار تومان، انار کوهستان ۱۵ تا ۲۱ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز