قیمت فندک ‌های اقتصادی زیپو

فندک زیپو
ژیوار

جرج بلیزدل در سال ۱۹۳۲ شرکت فندک‌های زیپو را تاسیس کرد. او اولین فندک زیپو اصل را در سال ۱۹۳۳ به قیمت ۱ دلار و ۹۵ سنت فروخت. کمپانی زیپو با آغاز جنگ جهانی دوم تحول عظیمی در فروش خود داشت؛ چراکه فندک‌ها در دستان سربازان آمریکایی مقاومت بسیار بالایی داشتند. کمپانی زیپو تمام فندک­ های زیپو را در ایالات متحده آمریکا، در برادفورد پنسیلوانیا می‌سازد. این کارخانه به‌ طور متوسط ​​روزانه 72 هزار و سالانه حدود 12 میلیون قطعه برای فندک‌ها تولید می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی تاریخچه‌ فندک‌های زیپو برخی از مدل­ های فندک اقتصادی زیپو این شرکت را معرفی کرده است.

قیمت فندک‌های زیپو

یکی از گران‌ترین فندک­هایی که تا کنون فروخته شده است، یک فندک زیپوی اصل از اولین سال تولید آن در سال 1933 بوده که به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد این شرکت در سال ۲۰۰۷ به حراج گذاشته شد. این فندک زیپو به قیمت 25 هزار دلار فروخته شد. این فندک نه تنها به دلیل قدیمی بودنش، بلکه به خاطر ظاهر و اصالتش به چنین قیمتی فروخته شد.

فندک زیپو - کاماپرس

اکنون گران‌ترین مدل فندک زیپو که دارای بدنه‌ای از جنس طلا است، قیمتی حدود 3000 دلار دارد. ارزان‌ترین مدل زیپو نیز فندک‌هایی با سری مات است که به مدل‌های رنگی شناخته می‌شود و قیمت آن‌ در حدود 20 دلار است.

دریان سفر امید

از مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر قیمت فندک زیپو می­‌توان به جنس بدنه، طرح و نقش روی فندک و سایز آن اشاره کرد. البته زیپو در ساخت و طراحی تمامی مدل‌های خود – چه با قیمت ارزان و چه گران – کیفیت، زیبایی و استحکام محصول را حفظ کرده است. این شرکت به هیچ وجه محصول بی­کیفیت در اختیار مشتریانش قرار نمی‌دهد؛ چراکه به دلیل کیفیت مطلوب خود مخاطبان فراوانی دارد.

معرفی فندک‌ اقتصادی زیپو

فندک اقتصادی زیپو کد 250: این مدل فندک اقتصادی زیپو با طرح آینه‌ای و رنگ نقره‌ای است. این فندک اقتصادی زیپو از خانواده کلاسیک بوده و با ظاهری ساده و قیمت ۱ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان به بازار عرضه شد. این فندک اقتصادی زیپو از جنس برنج بوده و به یکی از پرفروش‌ترین فندک‌های زیپو تبدیل شده است.

فندک زیپو - کاماپرس

فندک اقتصادی زیپو کد 207: این مدل فندک اقتصادی زیپو با طرح ساده، رنگ نقره‌ای و از خانواده فندک‌های کلاسیک است. 207 از پرفروش‌ترین فندک‌های زیپو بوده و جنس آن از برنج است. این محصول با قیمت ۱ میلیون و ۶۰ هزارتومان جزو فندک‌های اقتصادی بوده و اکثر مشتریان توانایی خرید این فندک اقتصادی زیپو را دارند. این محصول برای حکاکی نیز مناسب است.

فندک زیپو - کاماپرس

فندک اقتصادی زیپو کد 28945: این فندک در دو رنگ سیاه و سفید و با عکس آس پیک طراحی شده است.  قیمت این فندک اقتصادی زیپو ۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان است.

فندک اقتصادی- کاماپرس

فندک اقتصادی زیپو کد 200: این فندک به گفته کمپانی زیپو از زمان تولید در سال ۱۹۳۳ از محبوب‌ترین مدل‌­ها بوده است. این فندک از خانواده کلاسیک بوده و ظاهری ساده دارد و برای حکاکی نیز مناسب است. قیمت این فندک اقتصادی زیپو ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

فندک اقتصادی - کاماپرس

 

فندک اقتصادی زیپو کد 21126: این فندک یکی از خاص‌ترین فندک‌های زیپو با طرحی مانند ستاره هالیوود است. این ستاره طلایی به صورت طرح برجسته روی فندک حک شده و در وسط ستاره، کلمه زیپو به چشم می‌خورد. این محصول از خانواده کلاسیک بوده و طلایی رنگ است. این فندک اقتصادی زیپو نیز با قیمت ۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان عرضه می‌­شود.

فندک زیپو - کاماپرس

 

فندک اقتصادی زیپو کد 29632: این مدل، یکی از زیباترین فندک‌ها با بدنه کلاسیک بوده که طرح طلایی اسکلت روی بدنه‌ مشکی مات آن حک شده است. این فندک اقتصادی زیپو با قیمت ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان جزو پرفروش‌ترین فندک‌ها و محصول سال 2018 است.

فندک اقتصادی - کاماپرس

فندک اقتصادی زیپو کد 28949: این فندک، یکی از خاص‌ترین فندک‌های کمپانی زیپو با رنگ قرمز و از خانواده کلاسیک است. بدنه این فندک از جنس کروم بوده و مناسب حکاکی است. تکنیک طراحی این فندک، چاپ رنگی است. این فندک اقتصادی زیپو محصول سال 2015 بوده و قیمت آن ۹۷۷ هزار تومان است. این فندک با جمله I Love You تزیین شده است. مغزی این فندک اقتصادی زیپو نیز نقره‌ای رنگ است و خاصیت ضد بادی دارد.

فندک اقتصادی زیپو کد 28800: این فندک با طرح شعله آتش و چرم بوده و از خانواده کلاسیک است. بدنه این فندک اقتصادی زیپو نقره‌ای رنگ و جنس آن از کروم است. تکنیک طراحی آن طرح برجسته است. این فندک با طرح شعله زیپو که به روش ترکیبی چاپ و حکاکی روی سطح براق کروم اجرا شده، تزیین شده است. پس­زمینه چاپی این فندک زیپو با نقش چرم و جای دوخت کار شده و قیمت آن ۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است.

خرید فندک زیپو اصل از “ایران لایتر (ایران زیپو سابق)”

فروشگاه اینترنتی ایران لایتر (ایران زیپو سابق) با بیش از هشت سال سابقه، مرجع تخصصی خرید انواع فندک‌های اورجینال بنزینی و گازی بوده و در زمینه پخش و خرده‌فروشی فندک‌های مطرح با قیمت مناسب به صورت آنلاین فعالیت می­کند. متقاضیان می‌توانند از مشاوره‌ رایگان تمام وقت تیم ایران لایتر (ایران زیپو سابق)، قبل و بعد از خرید نیز بهره‌مند شوند. در جهت آرامش خاطر مشتریان، مجموعه‌ ایران لایتر (ایران زیپو سابق) از تمامی سرویس‌های ارسال دولتی و خصوصی در سراسر کشور و همچنین ارسال با پیک برای تهران و حومه پشتیبانی می‌کند. این فروشگاه اینترنتی برای تجربه‌ خریدی بهتر، تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت و کیفیت ارائه می‌دهد و در صورتی که محصول مورد نظر به هر دلیلی باب میل مشتری نبود یا مشکل داشت، می‌توان آن را تعویض یا مرجوع کرد.

متقاضیان برای ارتباط با ایران لایتر (ایران زیپو سابق) می­توانند به نشانی اینترنتی https://iranlighter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن همراه 09917714629 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لایتر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز