قیمت عرضه اولیه سهام شستا تعیین شد : 850 تا 860 تومان

در اولین ساعات بامداد امروز سه شنبه 26 فرودین ماه قیمت عرضه اولیه سهام شستا در دامنه قیمت 8500 تا 8600 ریال تعیین شد و به این ترتیب طبق وعده قبلی، واگذاری سهام شستا به عنوان دومین عرضه اولیه سال 99 چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد. نقدینگی لازم برای شرکت در این عرضه اولیه 2 میلیون و 600 هزار تومان الی 3 میلیون و 860 هزار تومان برآورد می شود.

به گزارش کاماپرس سازمان بورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد عرضه اولیه سهام شستا روز چهارشنبه در محدوده قیمت 8500 تا 8600 ریالی انجام خواهد شد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ 27 فروردین ماه 1399 تعداد 8 میلیارد سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به عنوان پانصد و سی و هفتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «هلدینگ های چند رشته ای صنعتی »، گروه و طبقه « شرکت های صنعتی چند رشته ای» در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد « شستا » به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این باره بیشتر بخوانید: 

آریاک سفر

بر اساس اعلام سازمان بورس، مدیر عرضه این سهام کارگزاری صباتامین، متعهد عرضه سازمان تامین اجتماعی و متعهد خرید شرکت تامین سرمایه امین و سرمایه گذاری صبا تامین بوده و سقف تعهد خرید این سهام 50 درصد از کل سهام قابل عرضه است.

همچنین حداکثر سهمیه هر فرد 10 هزار سهم در نظر گرفته شده است. بر این اساس حداکثر نقدینگی لازم برای خرید 10 هزار سهم 86 میلیون و 399 هزار و 40 ریال بوده و در صورت استقبال 5/1 تا 2/2 میلیون نفری تعداد 3045 تا4466 سهم به هر کد اختصاص خواهد یافت. طبق این ارزیابی نقدینگی منطقی برای شرکت در عرضه اولیه شستا 2 میلیون و 600 هزار تومان الی 3 میلیون و 860 هزار تومان برآورد می شود.

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت عرضه اولیه سهام شستا تعیین شد : 850 تا 860 تومان

  1. محسن تحیری گفته:

    اساساُچون این سهام متعلق به قشر جامعه کارگری میباشد و پایه گذار اصلی آن میباشندایکاش ۱الی۲٪ آنرا بطریق مختلف در اختیار کلیه کارگران میگذاشتندچون با اعتقاد راسخ شاید ۱٪ جامعه کارگری توان شرکت دراین معامله را دارندوبجای خرید ۱۰۰۰۰۰سهم به هر نفر معادل ۵۰۰ سهم واگذار میکردنند تادرسفره ایی که خودشان پهن کردنند طی ۳۰سال کارکردن لقمه ایی هم در کام خود و فرزندانشان بگذارند .

  2. والایی گفته:

    ایکاش فقط به کارگران و بازنشستگان سهام میدادن و قسطی کم میکردن که لااقل یه کار خدا پسندانه میکردن که تو اون دنیا یقه شون و نمیگرفتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز