قیمت طلا و سکه باز هم پایین تر می رود

قیمت طلای 18 عیار امروز هم نسبت به روز گذشته، 0.44 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 178 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه امامی هم طی روز جاری در مقایسه با دیروز، 0.16 درصد کم شد و در محدوده 12 میلیون و 190 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط کنونی و کاهش نرخ دلار باعث شده تا فروشندگان بازار طلا بیشتر از خریداران باشند. در این خصوص، هوشنگ شیشه‌بران، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، بیان کرده که در حال حاضر فروشندگان زیادی از ترس کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار حضور دارند و به طور کلی بازار طلا و جواهر کشور به دلیل مذاکرات وین در رکود به سر می‌برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

شیشه‌بران اعلام کرده که نرخ طلا و سکه تحت تاثیر قیمت دلار کاهش پیدا کرده و این نزول قیمتی به حدی بوده که سکه دیروز تا کانال 11 میلیونی هم عقب نشینی کرد. وی معتقد است که با توجه به افزایش کنترل بانک مرکزی روی قیمت دلار و اخبار مثبت منتشر شده درباره مذاکرات وین، کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

البته رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان ابراز امیدواری کرده که با نزدیک شدن به روز مادر، بازار طلا و سکه مقداری رونق پیدا کند.

اونس هم دچار کاهش قیمت شد

امروز نرخ اونس هم در مدار کاهش قیمت قرار گرفت. این فلز گرانبها با افت 5.7 درصدی نسبت به روز گذشته در مدار هزار و 814 دلاری قرار گرفت. به نظر رشد بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا و ارزش دلار عامل اصلی این کاهش قیمت بود. تشدید تنش‌ها در مرز اوکراین باعث شده تا نگرانی‌های ژئوپلتیک به حداکثر برسد و اثر این موضوع روی افزایش بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا و ارزش دلار منعکس شود.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز