حباب قیمتی سکه 3 درصد شد

با کاهش جزئی نرخ دلار، قیمت طلا و سکه هم نزولی شد. امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 10 هزار و 200 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 188 هزار و 700 تومانی رسید. قیمت سکه امامی هم در مقایسه با دیروز 0.81 درصد کم شد و در محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با احتساب قیمت 27 هزار و 480 تومانی برای دلار، نرخ واقعی سکه به مرز 11 میلیون و 794 هزار تومانی رسیده است. با توجه به قیمت کنونی 12 میلیون و 200 هزار تومانی سکه و نرخ واقعی آن، حباب این فلز گرانبها تقریبا 3.44 درصد می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در حال حاضر معاملات چندانی در بازار سکه وجود ندارد و بازیگران بزرگ این بخش هنوز هم محتاطانه عمل می‌کنند. با توجه به نوسانات جزئی سکه طی چند روز اخیر، امروز هم نرخ این فلز گرانبها تغییر چندانی نخواهد داشت.

تنها در صورتی که یک اخبار مهم درباره مذاکرات برجام یا شرایط اقتصادی و سیاسی ایران منتشر شود، احتمالا کاهش یا افزایش چشم گیر قیمت سکه اتفاق خواهد افتاد. در غیر این صورت این فلز گرانبها در محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومانی تا 12 میلیون و 300 هزار تومانی نوسان خواهد داشت.

وضعیت اونس در بازار جهانی

امروز نرخ هر اونس طلا نسبت به روز گذشته 0.27 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 823 دلاری رسید. دو محرک بزرگ طلا در هفته جاری دلار آمریکا و اوراق قرضه خواهند بود. در حال حاضر ارزش دلار کاهشی شده و این امر خود باعث رشد نرخ اونس می‌شود. جریان صعودی اوراق قرضه هم متوقف شده و احتمالا این مسئله هم در صورت تداوم به رشد نرخ اونس طی هفته جاری کمک خواهد کرد.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز