پیش بینی‌ های مختلف درباره قیمت سکه طی روز جاری

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار بار دیگر تحت تاثیر کاهش نرخ دلار، افت داشت. نرخ این فلز گرانبها با کاهش 1.64 درصدی نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 209 هزار و 500 تومان شد. قیمت هر قطعه سکه امامی هم نسبت به روز گذشته 254 هزار تومان کم شد و به مرز 12 میلیون و 149 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی فعالان بازار طلا معقتدند که نرخ سکه تا پایان امروز به مرز 12 میلیون و 200 هزار تومانی خواهد رسید. این نرخ برای قیمت سکه اهمیت زیادی داشته و باعث رشد بیشتر آن خواهد شد. در حال حاضر فعالان بازار سکه با احتیاط رفتار می‌کنند.

این گروه نسبت به نرخ دلار همچنان نامطمئن هستند و به افزایشی شدن قیمت آن امید دارند. در صورتی که نرخ این ارز خارجی به بالای 28 هزار و 200 تومان برسد، قیمت سکه به سمت سطوح بالاتر قیمتی حرکت خواهد کرد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

مهم ترین علت کاهش نرخ اونس

نرخ اونس هم امروز در مقایسه با روز قبل، 2.4 درصد کاهش قیمت داشت و به مرز هزار و 818 دلاری رسید. مهم‌ترین عاملی که باعث کاهش نرخ اونس طی 24 ساعت گذشته شد، افزایش ارزش شاخص دلار بود. روز گذشته داده‌های خرده فروشی آمریکا منتشر شد که چندان درخور توجه به نظر نرسید و از پیش بینی‌ها بسیار پایین‌تر بود. با این حال داده‌های خرده فروشی هم چندان روی قیمت اونس اثر نگذاشت.

اگر شاخص دلار طی هفته جاری نزولی شود و بازده اوراق قرضه بلندمدت آمریکا هم به محدوده سال 2021 کاهش پیدا کند، روند صعودی طلا قدرت گرفته و این فلز گرانبها به محدوده هزار و 830 دلاری خواهد رسید. با این تفاسیر باید دید شاخص دلار به کدام سمت و سو حرکت می‌کند؟

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز