پیش بینی درست سکه بازان درباره قیمت طلا و سکه

دیروز همانطور که فعالان بازار سکه پیش بینی کرده بودند، قیمت دلار در مسیر صعودی قرار گرفت و بار دیگر باعث رشد نرخ طلا و سکه شد. روز گذشته قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 3 هزار و 900 تومان زیاد شد و به مرز یک میلیون و 228 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز سه‌شنبه 30 هزار تومان بالا رفت و تا پایان روز گذشته در محدوده 12 میلیون و 485 هزار تومانی قرار داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سکه بازان معتقدند ادامه رشد قیمت این فلز گرانبها به نرخ دلار بستگی دارد. در صورتی که نرخ دلار باز هم طی روز جاری بالای محدوده 28 هزار و 200 تومانی قرار بگیرد، به احتمال زیاد قیمت سکه از مرز 12 میلیون و 500 هزار تومانی فراتر خواهد رفت. با ادامه روند افزایشی قیمت دلار، احتمال صعود سکه به محدوده 12 میلیون و 800 هزار تومانی دور از انتظار نیست.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته فعالان بازار نقطه عکس این موضوع را هم در نظر دارند. یعنی در صورتی که بار دیگر نرخ دلار به محدوده 27 هزار تومانی بازگردد، قیمت سکه هم کاهشی خواهد شد و فروشندگان بیشتری در بازار حضور پیدا خواهند کرد.

وضعیت مساعد طلای جهانی

نرخ اونس هم نسبت به روز سه‌شنبه 0.11 درصد بالا رفت و به محدوده هزار و 817 دلاری رسید. اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، باعث شد تا قیمت طلا همچنان در مدار افزایشی باشد. در واقع دو روز پیش پاول در مجلس سنا سخنرانی داشت و درباره کنترل نرخ تورم آمریکا و کاهش ترازنامه مطالبی را بیان کرد که در رشد قیمتی اونس موثر بود. باید دید دیگر آمار و داده‌های اقتصادی آمریکا، قیمت اونس را به کدام سمت می‌کشاند.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز