قیمت سکه تا 11 میلیون تومان پایین می‌آید؟

قیمت طلا 18 عیار طی روز جاری نسبت به روز گذشته 1.33 درصد دیگر هم کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 177 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز قبل 0.64 درصد کم شد و در محدوده 12 میلیون و 340 هزار تومان قرار گرفت. سکه تنها یک گام با سطح قیمتی حساس خود فاصله دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قبلا تحلیلگران بازار طلا اعلام کرده بودند که مرز قیمتی 12 میلیون و 200 هزار تومانی برای سکه اهمیت زیادی دارد. به گفته تحلیلگران فنی، در صورتی که با ادامه کاهش نرخ دلار، سکه محدوده حمایتی 12 میلیون و 200 هزار تومانی را هم از دست بدهد، روند نزولی آن شدت خواهد گرفت. در صورت از دست دادن این محدوده حمایتی، احتمالا نرخ سکه به سمت مرز 11 میلیون و 800 هزار تومانی برسد.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط اونس طلا همچنان نوسانی است

قیمت اونس طی روز جاری 2.9 درصد نسبت به دو روز قبل افت پیدا کرد که این مسئله هم در کم شدن نرخ طلا و سکه داخلی بی‌تاثیر نبوده است. در حال حاضر قیمت هر اونس طلا در محدوده هزار و 794 دلاری قرار دارد. مهم‌ترین مسئله‌ای که نرخ اونس را در روزهای اخیر دچار نوسان کرده، گزارش جدید بیکاری آمریکا و سیاست‌های احتمالی فدرال رزرو درباره نرخ بهره است.

البته طی هفته جاری چند گزارش مهم دیگر هم درباره شاخص قیمت تولیدکننده و آمار متقاضیان بیمه بیکاری منتشر خواهد شد که احتمالا در روند قیمتی نرخ اونس موثر خواهد بود. سخنرانی جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، و اعلام آمار خرده فروشی این کشور هم از دیگر مطالب مهم و مورد توجه معامله گران و سرمایه گذاران اونس طلا است که پنج شنبه این هفته اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز