کف جدید قیمت سکه مشخص شد

با توجه به رشد نرخ دلار در روز جاری، قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم نسبت به روز قبل، 0.91 درصد بالا رفت و به مرز یک میلیون و 217 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه امامی هم نسبت به آخرین قیمت معاملاتی دیروز 50 هزار تومان رشد پیدا کرد و در مرز 12 میلیون و 550 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با تحرکات نرخ سکه در روز گذشته، کف حمایتی جدید این فلز گرانبها در مرز 12 میلیون و 200 هزار تومانی تعریف شد. در حال حاضر هم نرخ سکه به سمت مرزهای بالای قیمتی در حال حرکت است. با وجود رشد ارزش ذاتی سکه، همچنان حباب قیمتی این فلز گرانبها بالا است و به نظر بازیگران در مورد خریدهای خود محتاطانه عمل می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

وضعیت اونس و نظرات درباره قیمت آینده آن

قیمت هر اونس طلا طی روز جاری با رشد 14.7 درصدی بار دیگر به مرز هزار و 810 دلاری رسید. این رشد قیمتی قابل توجه در حالی اتفاق افتاد که هنوز آمارهای نرخ تورم ماه دسامبر منتشر نشده و فعالان بازار طلا منتظر اعلام آن بودند. در صورتی که آمار منتشر شده نشان دهد نرخ تورم رشد داشته است، بازار طلا به محل امنی برای حضور سرمایه گذاران تبدیل خواهد شد.

اما اگر آمارها و شرایط طوری رقم بخورد که موجبات افزایش نرخ بهره فراهم شود، طلا کاهش ارزش خواهد داشت. زیرا هرگونه افزایش نرخ بهره باعث خواهد شد تا هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا بالا رود و سرمایه گذاران به سرعت از این بخش خارج شوند.

موسسه گلدمن ساچز پیش بینی کرده که فدرال رزرو طی سال جاری در چهار نوبت نرخ بهره را بالا ببرد. البته نظر بانک‌های بزرگی مانند جی پی مورگان و دوئچه هم چنین نظری را دارند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز