قیمت طلا و سکه امروز 18 فروردین/ نرخ سکه به قیمت دلار چشم دوخت

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته باز هم 15 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 291 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه امامی هم در روز جاری در مقایسه با دیروز، 1.32 درصد بالا رفت و به مرز 12 میلیون و 790 تومان رسید. هنوز هم معامله گران طلا و سکه به نرخ دلار توجه دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رشد نرخ دلار و نزدیک شدن آن به کانال 28 هزار تومانی، نرخ سکه هم رشد قابل توجهی داشت. با این حال هنوز قیمت این فلز گرانبها به مرز 12 میلیون و 800 هزار تومانی نرسیده است. این محدوده قیمتی برای سکه بازان اهمیت دارد. برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار به محدوده 27 هزار و 800 هزار تومانی برسد، مسیر سکه برای رفتن به کانال 12 میلیون و 800 هزار تومانی هموار خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت طلا در بازار جهانی تحت تاقیر چه عواملی قرار دارد؟

هم اکنون نرخ اونس هم افزایشی شده و با رشد 0.09 درصدی نسبت به روز گذشته، در مرز هزار و 928 دلاری قرار گرفته است. نرخ اونس چند روز اخیر نوسان داشت. این رفت و برگشت‌های قیمت اونس به دلایل متعددی از جمله تصمیمات جدید فدرال رزرو درباره رشد سریع نرخ بهره، ادامه جنگ روسیه و اوکراین و … رخ داده است.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران در انتظار یک اتفاق جدید در بازار طلای جهانی هستند تا به وسیله آن جهت گیری مشخصی داشته باشند. با توجه به نوساناتی که نرخ اونس اخیرا به ثبت رساند، اکنون انتظار می‌رود تا جریان حرکتی این فلز گرانبها مشخص شود و این بازار اندکی به ثبات برسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز