قیمت طلا روز 29 خرداد 1401/ نزول نرخ سکه ادامه پیدا کرد

سرانجام قیمت طلا و سکه با نرخ دلار و اونس همگام شد و از مواضع بالای قیمتی عقب نشینی کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 22 هزار و 600 تومان کم شد و به مرز یک میلیون و 427 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز با کاهش 143 هزار تومانی نسبت به دیروز، 15 میلیون و 477 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صعود نرخ دلار در بازار آزاد متوقف شده و نرخ اونس همواره روی مدار نزولی حرکت می‌کند. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 0.03 درصد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 840 دلاری رسید. نرخ طلای جهانی در یک هفته گذشته نزول زیادی را تجربه کرد. با این حال برخی کارشناسان معتقدند طلا با وجود عوامل نزولی توانسته سطوح بالای خود را حفظ کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

مجموع این عوامل باعث شده تا نوسانات قیمت سکه کم شود و نرخ این فلزگرانبها نزول پیدا کند. هم اکنون قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 8 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز کاهش 1.8 درصدی داشته و در محدوده 5 میلیون و 580 هزار تومانی قرار دارد. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش 1.6 درصدی در مقایسه با روز قبل، 3 میلیون و 150 هزار تومانی است.

اطلاعات عمومی:

تقاضا برای کدام نوع سکه بیشتر است؟

همه انواع سکه برای سرمایه گذاری مناسب هستند و متقاضیان خاص خود را دارند. اما براساس برخی گزارش‌ها، بیشترین تقاضای بازار مربوط به آخرین ورژن ضرب شده سکه امامی است. ربع سکه هم به دلیل داشتن قیمتی پایین‌تر از انواع دیگر، تقاضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز