قیمت طلا روز 27 مرداد 1401/ گیر افتادن نرخ سکه در تله 13 میلیون تومانی

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز وضعیت بازار طلا و سکه مانند دیروز بود و تغییر چندانی نداشت. براساس اطلاعات موجود، قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 8 هزار و 500 تومان کم شد و به مرز 1 میلیون و 276 هزار تومان رسید. نرخ سکه امامی نیز در مقایسه با روز گذشته 0.9 درصد کم شد و در محدوده 13 میلیون و 725 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نرخ اونس و دلار اندکی بهبود پیدا کرد، اما قیمت فلزات گرانبهای داخلی کاهش داشت. در حال حاضر قیمت هر اونس طلا نسبت به روز قبل 0.7 درصد بیشتر شد و در محدوده هزار و 761 دلاری قرار گرفت. برخی از معامله گران و تحلیلگران بازار سکه معتقدند اکنون این فلزگرانبها در شرایط حساسی قرار دارد. در صورتی که قیمت دلار به دلیل انتشار خبر جدیدی از برجام کاهش پیدا کند، امکان ریزش نرخ این فلزگرانبها تا کانال 13 میلیون تومانی نیز وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به قیمت معاملاتی سکه و ارزش ذاتی 12 میلیون و 327 هزار تومانی آن، حباب این فلزگرانبها در محدوده 11 درصدی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

نظر فعالان درباره رشد مجدد نرخ سکه

در حال حاضر قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.3 درصد بیشتر شده و در مرز 7 میلیون و 700 هزار تومانی معامله می‌شود. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 0.3 درصد بالا رفته و به مرز 4 میلیون و 765 هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی نیز با رشد 0.2 درصدی نسبت به دیروز، در محدوده 2 میلیون و 990 هزار تومانی قرار دارد.

برخی فعالان و معامله گران بازار سکه معتقدند تنها راه رشد قیمتی انواع این فلزگرانبها، افزایش نرخ دلار و اونس خواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز